Faktum1 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei Hva er den beste planleggeren å ha på PC-en? Jeg tenkte på en som minner deg om hva du skal gjør, hvor du kan skrive dagsplaner osv. På forhånd takk Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Noen som vet? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Personlig bruker jeg Rainlendar og er godt fornøyd med den. Det er sånn "sticky-program" som legger seg på skrivebordet og viser en kalender med symboler på dager som du selv definerer (typisk frist for innlevering, etc). Ikke noe avansert greie, altså. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Flyttes til Programvare. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Google Calendar eller Mozilla Sunbird/Lightning. Alle tre er basert på/støtter ical. Lenke til kommentar
Der Flieger Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Mozilla Sunbird er vel det beste gratisalternativet tilgjengelig. Hvis du derimot er mer mobil, bruker flere forskjellige PC-er og ønsker å ha tilgang til kalenderen overalt, da kan jeg anbefale å prøve ut Google Kalender. Den er veldig enkel, men siden den er online basert vil du kunne åpne og redigere den alle steder i verden du har internettilgang. Edit: Begge hadde visst blitt anbefalt før jeg fikk postet, beklager. Endret 27. november 2007 av Der Flieger Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hva er det beste ikke gratis tilgjengelige programmet da? Endret 28. november 2007 av Faktum1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg synes Outlook er den beste planleggeren som koster penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå