NextoN Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei jeg har trent styrke i ca et år nå. Men for tiden har jeg begynt å trene veldig regelmessig, variert øvelsene og tatt helt av på trening. Men dagen etter, ingen gangsperr. Hva gjør jeg feil? Gjelder spesielt triceps/biceps. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) om du trener ofte er det vanskelig å få ordentlig gangsperr. Jeg trener 4 ganger i uka (les: hver muskel 2 ganger i uka) og er litt øm om jeg tar på muskelen dagen etter. men har ikke sånn ordentlig smerte som jeg har etter en lang pause Endret 24. november 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Blir det framgang uten gangsperr? Lenke til kommentar
jeppjepp Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Du trenger ikke å bekymre deg fordi du ikke får gangsperr. Bar du føler at kroppen fungerer og du merker fremgang trenger du ikke å bekymre deg. Personlig har jeg aldri fått gansperr etter 7 fjellsturen i Bergen fks. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Vell i teorien hvis ikke jeg får gangsperr, da vil vell ikke musklene vokse? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Vell i teorien hvis ikke jeg får gangsperr, da vil vell ikke musklene vokse? smertene i musklene er ikke utelukkende grunnet avrevne muskelfibre. Kroppen venner seg til å restituere musklene ofte og gjør dette uten å "si ifra til deg om at du trenger hvile" Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Okey godt å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå