brillan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 For cirka 3-4 uker siden kjøpte jeg meg ny PC hos Netshop, men i går startet jeg å få artifacts under spilling eller 3D applikasjon. Har prøvd rundt 10 forskjellige drivere og åpnet kabinettdøren slik at kortet får mer luft. Dersom jeg fortsetter å spille selv med artifacts fryser bildet og lyden henger seg. Er tom for ider om hva som kan hjelpe. Noen tips? Hilsen Kim Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Du kan ta ut kortet ditt å se om det er blitt klogget med støv på kjøleribba. Dette gjør at luft ikke kommer gjennom ribba, som igjen gjør at det ikke kjøler. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tiltetting av støv går også veldig fort uten filter og med undertrykk i kabinettet. Husker før jeg fikk filter, da tok det rundt en måne før div. kjølere begynte å gå tett av støv. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Er ikke et støvkorn der engang. GPU ligger på 55-60c idle (kan ikke testet load) Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Fikk du PC-en ferdigbygget eller satt du den sammen selv? Du kan uansett ta ¨å ringe dem å spør. Du får ikke værre svar en at du må sende den inn så de kan ta en titt... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Satt den sammen selv. Får ringe dem på mandagen da. Sukk, blir vel 2 uker uten PC nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå