Gå til innhold

trenger hjelp til kjøp av gaming laptop, maks 10k

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger hjelp til kjøp av bærbar pc, har endel peil på stasjonære PC-er, men av erfaring har jeg skjønt at med mindre du har peiling på bærbart så er det vansklig å skjønne hvilke komponenter som duger og hvem som lover mer enn de holder, dette gjelder spesielt skjermkort såvidt jeg har erfart :p. Derfor trenger jeg hjelp fra dere med litt mer peiling ;)

Har et budsjett på et sted mellom 8000 og 10 000, foretrekker ASUS, eventuelt HP, men om det er noen andre merker med brukbare PC-er til en bra pris så er jeg åpen for det. PC-en skal brukes til gaming, så trenger derfor en PC som takler litt grafikk, den skal også brukes til musikk/film så litt diskplass hadde hvert greit (100gb+).

Broren min er også ute etter en gaming laptop, men budsjettet hans strekker seg ikke lenger enn 6000~7000...tips her også mottas med takk ;)

På forhånd takk for svar

edit1: legger til litt mer hva jeg er ute etter

om det er en 17" eller 15" spiller ingen rolle, gjelder både min og broren min sin.

Programvare og annen software som følger med/ikke følger med spiller ingen rolle, har en windows lisens liggende, og alt annet jeg måtte trenge skal jeg greie å få tak i selv(er vel kanskje ikke lov å selge PC-er uten OS når jeg tenker meg om, men om det er noen som gjør det så hadde det ikke skada å spart inn litt der:P)

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...