Haansi Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Heisann gutter, Morfaren min står i en butikk i england. De har HVIT PSP slim til 121 pund. Så det jeg lurer på er: Vil jeg kunne bruke den som remote kontroll til min norske PS3, eller vil det skape noe regionsproblemer? Mvh, Hansi. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 det skulle funke helt fint det. når har jeg ikke selv prøvd det før, men så jeg husker så vidt å ha lest at regioner ikke har noen påvirkning på hvilket utstyr som kan brukes sammen. Det inkluderer å bruke en PSP på PS3. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Høres bra ut Da blir det hvit PSP til jul! Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Funker fint med min kandiske psp og min norske PS3 ihvertfall Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Funker fint med min kandiske psp og min norske PS3 ihvertfall Samme hær Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Takker for hjelpen gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå