Gå til innhold

Sony Ericsson Update Service finner ikke mobiltelefonen

Jørnan

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å oppdatere en SE mobiltelefon (W300i), men jeg får ikke koblet den til datamaskinen. Når jeg kobler den til, tar det litt tid, det kommer mange meldinger på PC-en om at Windows ikke kjente igjen denne enheten (eller noe i den dur) og etter en stund skrur mobiltelefonen seg på og sier den er klar for filoverføring. Jeg har kun koblet mobiltelefonen til PC-en og holdt inne C-knappen. Jeg har oppdatert programmvaren på mobiltelefoner et titals ganger før, og har aldri opplevd dette. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for at SEUS kan finne mobiltelefonen? Den er koblet direkte i USB-porten på PC-en (ikke gjennom hub) og det er brukt original SE-datakabel som fulgtemed mobiltelefonen.

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Jeg har prøvd å oppdatere en SE mobiltelefon (W300i), men jeg får ikke koblet den til datamaskinen. Når jeg kobler den til, tar det litt tid, det kommer mange meldinger på PC-en om at Windows ikke kjente igjen denne enheten (eller noe i den dur) og etter en stund skrur mobiltelefonen seg på og sier den er klar for filoverføring. Jeg har kun koblet mobiltelefonen til PC-en og holdt inne C-knappen. Jeg har oppdatert programmvaren på mobiltelefoner et titals ganger før, og har aldri opplevd dette. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for at SEUS kan finne mobiltelefonen? Den er koblet direkte i USB-porten på PC-en (ikke gjennom hub) og det er brukt original SE-datakabel som fulgtemed mobiltelefonen.

Takker for svar :D

Før du setter i gang må du sørge for at alle driverne til mobiltelefonen er installert. Hvis du ikke har installert dem:

- Lukk alle programmer.

- Legg i CDen som fulgte med.

- Kople telenonen til PC-en

Etterhvert dukker et opp en rekke bobler nede til høyre i skjermen, og du bli bedt om å installere drivere. Jeg husker ikke alle tastetrykkene i farta men bare sørg for at PC-en blir gitt anledning til å installere dem. Du må muligens gjennom 5-8 runder med dette, men du får bare ta tida til hjelp.

Deretter håper jeg at alt går bedre. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Må jeg installere drivre til mobiltelefonen for å bruke SEUS? har aldri opplevd det før ...

Mulig jeg blander sammen PCSuite og SEUS, men jeg veksler mellom 4-5 SE-telefoner, od da spør PC-en konstant etter drivere. Men det skader ikke å prøve...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...