Gå til innhold

Cryis og GameSpy Arcade

Anbefalte innlegg

Hei!

Om noen vet om det er mulig å få GameSpy til å funke med Cryis?

Jeg liker GameSpys sitt server "søker" bedre enn den ingame. Ikke halvparten av serverene vises i ingame browseren.

Men problemet er at Når jeg bruker GameSpy så starter Crysis seg opp igjen fra grunnen av, og jeg må sitte å se på alle de logoene osv, og når jeg kommer inn i spillet er plassen tatt.

Også er det problemer men innlogging på Crysis. Den husker meg aldri og sier at passord og bruker er feil....

Så det jeg lurer på om det ikke går ann å ha Cryis oppe, Alt+Tab til GameSpy, finne en server og bare 2xClick på serverene og Crysis hopper direkte inn?

(Jeg har prøvd men da forsøker den å starte en ny Crysis)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Om noen vet om det er mulig å få GameSpy til å funke med Cryis?

Jeg liker GameSpys sitt server "søker" bedre enn den ingame. Ikke halvparten av serverene vises i ingame browseren.

Men problemet er at Når jeg bruker GameSpy så starter Crysis seg opp igjen fra grunnen av, og jeg må sitte å se på alle de logoene osv, og når jeg kommer inn i spillet er plassen tatt.

Også er det problemer men innlogging på Crysis. Den husker meg aldri og sier at passord og bruker er feil....

Så det jeg lurer på om det ikke går ann å ha Cryis oppe, Alt+Tab til GameSpy, finne en server og bare 2xClick på serverene og Crysis hopper direkte inn?

(Jeg har prøvd men da forsøker den å starte en ny Crysis)

Om det hadde funket tror jeg Crysis hadde lagt det til i instalasjonen, men ikke vet jeg, men er slik på mange spill jeg spiløler

Lenke til kommentar
Nå er jo GameSpy Comrade inkludert, og server listen/søk av GameSpy.

Og går du til GameSpy Arcade siden ser du stor oppslag av Crysis og GameSpy.

Så det er "sammarbeid", men de funker ikke sammen.

Siden det er med i Crysis så er det helt sikkert enn måte å få det till å virke på. har aldri brukt GameSpy av enn eller anna grunn, har heller aldri prøvd det så veit ikke hvordan det funker.

Men det skal sikkert gå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...