Gjest Guest_Kim_* Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er det en mulighet for å "hente ut" sædceller fra en sterilisert mann, og deretter plante sædcellene i kvinnens livmor? Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du kan eventuelt kjøre Byggmaker-metoden, benk+slegge+pung+skulder å gråte på Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du kan eventuelt kjøre Byggmaker-metoden, benk+slegge+pung+skulder å gråte på Ja, takk for et klokt svar Lenke til kommentar
Gjest mann19 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg er ung, men har kommet fram til at barn ikke er noe for meg, årsaken til dette er både psykisk hos meg, det faktum at jeg ikke er pappa-materiale og at det er stor arvelighet med bipolar lidelse i familien. Etter jeg har sett at søsteren min tok abort er jeg enda mer sikker på at sterilisering av meg er min beste garanti for at jeg slipper det psykiske presset det sex medfører for meg. Jeg ser selvsagt at det er kontroversielt at jeg som 19-åring ønsker å sterilisere meg, men det er en av mine mest gjennomtenkte beslutninger over 4 år som jeg er bestemt på å godta resten av livet. Finnes det noen sjanse for meg til å få utført dette i Norge, eller må jeg til utlandet for å få gjort dette relativt enkle inngrepet? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ta kontakt med fastlegen din. Det bør ikke være et problem det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg