Nidhogg Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg kan en sang som kan drive deg til vanvidd digger å plage folk med den sangen hvilken sang er det da. er det den her: you newer gonna get this song out of your head,head, out of your head, head you newer gonna get this song out of your head,head, out of your head, head you newer gonna get this song out of your head,head, out of your head, head you newer gonna get this song out of your head,head, out of your head, head you newer gonna get this song out of your head,head, out of your head, head nei men seriøst. TenaciousD er konge, men har blitt nevnt før. Onkel Afro har mange kule kødde sanger. Vinskvetten likeså Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Tenacious D - Tribute er jo kul! Ellers har jo Monty Python en del morsomme sanger i filmene sine, men jeg hører ikke på køddemusikk til vanlig. Husker Denis Leary - Asshole fra gamle dager ja! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Gartnerlosjen, Black Debbath og Gartnerlosjen har mange morsomme tekster. NOFX med "Together On The Sand" er en klassiker den også: "Together On The Sand" Together on the sand, We walked hand in hand On the beachfront, she smiled at me As she tightly held my hand I had my finger up her... Country music played on the radio So I turned it off and we walked down To the water, as I fucked your grandmother's daughter (that's your mama) A wave swept us away What a ho' what a ho' what a ho' Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Postman Pat - dritafull" ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha ahaheheahehahehha Lenke til kommentar
SoW Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Tenacious D har mange råe... Bloodhound gang har også mange råe. Norsk dritt Dj Compact ?-brittas fitta ?-Kuk i røva Sjelden jeg gidder å høre på slikt,men siden dette var temaet, så shekket jeg igjennom lista.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Nidhogg: Nei den går slik: pipipipipipipipipipipipipipipipi(Høres ut som ei vekkerklokke, inni mellom når han synger kommer det en skrape lyd og motorsaglyd)Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd, Jeg har en sang som kan drive deg til vanvidd,piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip(høyfrekvent pipelyd). Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Blink182 De har mange bra "køddesanger" men også mange andre bra sanger!! Ellers har jo SugarCult en bra en... hva het den da.. Debbie ( ikke helt køddesang, men morsom? ja ) de har en til som er morsom .. husker ikke hva den het, men den hadde noe med homofili og pedofili å gjøre Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Rodney Carrington - Morning Wood Har egentlig masse humor, både musikk og stand-up, men orker ikke lete frem nå... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Sugarcult sangen jeg snakket om Dad, I think I'm gay These guys are beautiful all day Mom, I'm your new daughter God only knows why my girlfriends are so ashamed Oh, ohh Oh yeah Oh Im superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you I'm superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you Dad, I'm still on drugs And I'm more popular than ever before Mom, I'm so depressed I'm popping so much prozac doctors are impressed Ohh, oh Ohh, yeah Ohhh I'm superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you I'm superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you I'm superhyperspastic, yeah Oh yeah I'm superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you Im superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you I'm superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you I'm superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you I'm superhyperspastic, yeah I lost my s3x drive and I'm holdin' out on you Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tissekonkuranse - Bare Egil Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dette må vel være tidenes bump. Hvordan i all verden finner folk fram til slike tråder?? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Boyzvoice for ever man Cousin Se filmen hos Youtube Twelve Year Old Woman Se filmen hos Youtube Endret 27. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dette må vel være tidenes bump. Hvordan i all verden finner folk fram til slike tråder?? Det tufff tråd detta her, da Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har en forkjærlighet for de gamle gode svenske punkerne Slaskfittorna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg