PeNtA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 åh! jeg aner ikke jeg.. har fått den av en kamerat.. så sangen heter bare det hos meg! men takk for info! jeg er her for å tjene deg......... ehhh folk oj!! handy! jeg går ut ifra du serverer meg.. øhm.. oss druer og sånn? enda en bra "kødde" sang.. makaroni sangen.. en meter lang makaroni! makaroni meter lang. en meter lang makaroni! makaroni meter lang.. ååååååååå!!! ein, zwei, drei hottentotten! hottentotten ein, zwei, drei! ein, zwei, drei hottentotten! hottentotten ein, zwei, drei! åååååh! to meter lang makaroni.. osv Lenke til kommentar
eberland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Den svenske gruppen RALLY har mange kanonbra låter Finske Elkãlaise(omtrent rett skrevet) er også kule. Monthy pyton er jo legendarisk!!! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Den svenske gruppen RALLY har mange kanonbra låterFinske Elkãlaise(omtrent rett skrevet) er også kule. Monthy pyton er jo legendarisk!!! Er ikke RALLY med Gunde et Svenskt radioprogram? Mener og ha hørt det på radio hos en kompis av meg en masse ganger.. Tøffe var de iallefall Lenke til kommentar
eberland Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 njo - kanske med de har mange låter også. Sikkert samme gjengen. Mange coverlåter der de tar en melodi og lager ny tekst.. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Avril Lavigne feat. DZ - Complicated den er bare i sjelden utgave foreløpig Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 en meter lang makaroni! makaroni meter lang. en meter lang makaroni! makaroni meter lang.. ååååååååå!!! ein, zwei, drei hottentotten! hottentotten ein, zwei, drei! ein, zwei, drei hottentotten! hottentotten ein, zwei, drei! åååååh! to meter lang makaroni.. osv da var det offesielt ... du er gal.... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Den svenske gruppen RALLY har mange kanonbra låter Er ikke RALLY med Gunde et Svenskt radioprogram? Mener og ha hørt det på radio hos en kompis av meg en masse ganger.. Tøffe var de iallefall Rally var et svenskt radioprogram. De slutta to uker etter at jeg flytta til Sverige [fordømt også], og har lagd mange festlige låter og annet gøy. Masse info og endel downloads finnes på hjemmesiden. Lenke til kommentar
boot_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ikke glem Haugesundske Ingenting når det gjelder herlige tekster. Har de virkelig bare gitt ut ei plate??? Det er ei plate med en del grønt på og en gubbe i brun kappe tror jeg. "...naboen har party......han spele dårlege musikk..." "...eg har ei plante i vindauge som skrige itte vann........det er så jævla stress å vannan' så eg trur eg hiv'ann". "...bikkja hadde aids og hu beit meg i rauå..." Plyndra_NSB-sangen: "...men foden knakk i fallet........men toget hadde gått forbi meg..." Og lenge etter at man tror plata er slutt kommer en sinnsyk 'drømmesang' som inneholder så mye rart at den bare må være skrevet i ...ja, drømmeland eller noe sånt. Fikk plata helt tilfeldig for noen år siden. Trudde ikke det var noe bra, men tok fullstendig feil. Knall dialekt til tross for at jeg er fra Østlandet. http://home.no/boot Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 1: Haugesundmusikk suger. 2: Ta å klipp deg din langhårete jæve| <- Svensk kar som synger Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 en meter lang makaroni! makaroni meter lang. en meter lang makaroni! makaroni meter lang.. ååååååååå!!! ein, zwei, drei hottentotten! hottentotten ein, zwei, drei! ein, zwei, drei hottentotten! hottentotten ein, zwei, drei! åååååh! to meter lang makaroni.. osv da var det offesielt ... du er gal.... HVA! noo!! :oops: :wink: Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Ikke glem Haugesundske Ingenting når det gjelder herlige tekster.Har de virkelig bare gitt ut ei plate??? Det er ei plate med en del grønt på og en gubbe i brun kappe tror jeg. Han er ikke fra Haugesund da, det er nok sør for fjorden en plass. Sandnes/Stavanger området..just for info = Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Dr. Demento - Im my own Grandpa Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Så en fantastisk video i sted... tror det stod at det var "folk og røvere"!? utadæsjælopplevelse? feil, utadæsjælåplevelse *pirke pirke* :-? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Mørke Mann - Invandrer i det norske land Alle sangene til Weird Al Blink182 - I wanna fuck a dog in the ass (Hadde allsang på Lanet her ) Unknown Artist - Postman Pat Metallica & co - sue all the world (anti mp3 & Napster sang) Rikki Rally (svensk) - TjackHoran +en del andre eg isje husker... Legger alle opp på internett nå... Gir adresse når de er oppe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Chic-a-tac - I'm No Kittycat kjenner den sikkert igjen fra den Prix reklamen (han hardrockeren som liker ekkel musikk) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 http://privat.bluezone.no/dag-aa/Invandrarpop.mp3 Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Her er linken som avtalt.. <--- Alle sangene jeg nevnte for 3 poster siden Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 jeg kan en sang som kan drive deg til vanvidd digger å plage folk med den sangen Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Fiskebollen er uten tvil drittråe sang Fiskebollen lengter etter havet Havet er fiskebollen's hjem Dette var det X'te verset enda er det Y igjen e.t.c. e.t.c. e.t.c. e.t.c. e.t.c. e.t.c. e.t.c. e.t.c. e.t.c. Og den engelske med all øllen There is 10 bottles of beer on the wall 10 bottles of beer Take one down Pass it around There is 9 bottles of beer on the wall vers om 9 øl. vers om 8 øl. vers om 7 øl. vers om 6 øl. vers om 5 øl. vers om 4 øl. vers om 3 øl. vers om 2 øl... There is 1 bottle of beer on the wall 1 bottle of beer Take one down Pass it around There is NO bottle of beer on the wall There is NO bottles of beer on the wall NO bottles of beer Open the door Take in some more There is 10 bottles of beer on the wall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg