Olethros Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det er faktisk ikke Tenacious D som har den sangen ... det er de som pleide å være på MADtv som har den .. Mener du "Corky and the Juice Pigs?" Trodde det var fra SNL, men jeg kan jo ta feil. Uansett, albumet "A little bit special" av Stephen Lynch er noe av det morsomste jeg har hørt i det siste. (Med unntak av de allmektige Tenacious D, selvfølgelig.) "Hermaphrodite" av S.L: She's part girl, she's part boy. She's got parts everyone can enjoy. She's got more, she's got less. She's got her manhood tucked in her dress. Is she a mister or is she a miss? Does she stand up when she's taking a piss? She's my little girl, yeah she's my little guy. When I try to please her I get poked in the eye. She wears lace and she wears flannel. She watches football and the lifetime channel. Whats that bulge under her nighty? It must be hermaphrodity. Some things are white, some things are black. Some girls wear make-up. Mine shaves her back. But she is still beautiful, she is still fine. It's too bad her package is bigger than mine. She can't help her imperfections. She gets jock itch from her yeast infections. Who stole all my tidy whities? It must be hermaphrodity. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tenacious D - I'm the only gay eskimo det er faktisk ikke Tenacious D som har den sangen ... det er de som pleide å være på MADtv som har den .. men mine favoritter er Tenacious D - Star Trek (de har lagt til tekst på TOS introen ..GENIAL) Tenacious D - Dio (de kødder med Dio, både teksten og musikken er bra) Tenacious D - Jesus Ranch (jesus og Flein sopp ) Tenacious D - City Hall (de lager et Gåseby og tar over verden!) Kort sagt Tenacious D RULER!!! åh! jeg aner ikke jeg.. har fått den av en kamerat.. så sangen heter bare det hos meg! men takk for info! corky and the juice pigs har den sangen ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Postgirobygget - Stygge Lille Trine Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det er rått å plage andre på lan med å spille Rosa helikopter! Den er stygg, men den er rå å kødde med. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Eg har noen joda mp3'r der han rapper, får orgasme, og røyker weed Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Fitte i Posten er digg !! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 åh! jeg aner ikke jeg.. har fått den av en kamerat.. så sangen heter bare det hos meg! men takk for info! jeg er her for å tjene deg......... ehhh folk Mener du "Corky and the Juice Pigs?" Trodde det var fra SNL, men jeg kan jo ta feil. nei nei ... de var med i slutten av sesong 2 og hele sesong 3 av MADtv .... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Monthy Pyton - Penis Song Monthy Pyton - Every Sperm Is Sacred Päivi Lepistö - En kaipaa sua <-- Finsk country Eläkeläiset - Jääkärinhumppa (final countdown på finsk, med sånn banjo ting og trekkspill) De to siste er geniale... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Denne mannen har jo lagd en rekke gode låter: TØFF Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Så en fantastisk video i sted... tror det stod at det var "folk og røvere"!? utadæsjælopplevelse? feil, utadæsjælåplevelse Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Wierd Al Yankowich er den som fortjener denne prisen! Men må si at Idol deltager: faleri falera OSAMA kommer på en bra annenplass Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Happatai - YATTA! er jo bare best da! japanesisk listepop! det ruler! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Bare Egil Band - Kino sangen PenthousePlayboys - Sangen han sang Ellers er Dennis Leary, Weird Al og Tenacios D veldig morro. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 avril lavigne live er morro sanger :wink: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Tviler absolutt ikke Torsteinen. Ganske rart at musikk bransjen egentlig ikke er om musikk lenger, men image(For det meste, gjelder selvfølgelig ikke bra rocke band 8) ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 En fin kødde sang som eg likte som barn er politi sangen. Det er slik: Poli1 poli2 poli3 poli4 poli5 poli6 poli7 poli8 poli9 poli10 Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 En fin kødde sang som eg likte som barn er politi sangen. Det er slik: Poli1 poli2 poli3 poli4 poli5 poli6 poli7 poli8 poli9 poli10 Ja den er jo bare helt RÅ! det var en til med tall og sånn, men husker den ikke :x Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har noen hørt innvandrer sangen?? Eller I'm the only gay eskimo?? Innvandrer er bra ja.. 8) Noen som har hørt Sykopat(hvordan staves det?) Edit: Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg