aldrimerforum Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Dere vet vel om slike artige låter med kule tekster? mine gode eksempler: Blink 182 - Blowjob Tenacious D - Fu©k her gently Blink 182 - Mothers day Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 heahea: artig med sensurering i slike tilfeller: Tenacious D - Fuck her gently velvel.. kom med goe låter! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tenacious D - I'm the only gay eskimo Monty Python - Sit on my face Unknown Artist - NAM!! :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har ikke humor så jeg hører ikke på¨slik "musikk". Hører bare på skikkelig musikk (f. eks. In Flames) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Blink-182 har jo mange, da:: -Family Reunion (shit piss fuck cunt cocksucker motherfucker tits fart terd and twat) - Utrolig barnslig men gøyal! -En uten navn (I know a guy, he has sex with his sister, he used his dick to pop her four foot blister, and I know it's not that cool, he fucked her in my swimming pool, he's got three testicles, and he loves to do shit, fuck yea) -The Country Song er kanskje ikke SÅ bra, da... Trodde Rosa Helikopter var en morro-sang, parodi, først, jeg... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 blink 182: shit piss fuc-k cunt cocksucker motherfucker tits fart turd and twat Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Blink 182: F*** a dog in the ass Weird Al Yankovic: What if god smoked cannabis NRK's ørevarmere er jo og gode... Lenke til kommentar
3PM Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har noen hørt innvandrer sangen?? Eller I'm the only gay eskimo?? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tenacious D - I'm the only gay eskimo det er faktisk ikke Tenacious D som har den sangen ... det er de som pleide å være på MADtv som har den .. men mine favoritter er Tenacious D - Star Trek (de har lagt til tekst på TOS introen ..GENIAL) Tenacious D - Dio (de kødder med Dio, både teksten og musikken er bra) Tenacious D - Jesus Ranch (jesus og Flein sopp ) Tenacious D - City Hall (de lager et hælvete og tar over verden!) Kort sagt Tenacious D RULER!!! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Min favoritt heter John Valby. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 dennis leary - deaf mute cocktail party Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 dennis leary: asshole weird al: fat (parodi av bad) weird al: amish paradise (desidert best, sjekk ut videoen) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kine Hellebust & Anders Rogg - Det Hainle Om Å Leve den er vel ikke ment på kødd, men fy f***, den er bare til å le av Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ølguttene - Satanist 3 dead trolls in a baggie - Every OS sucks 3 dead trolls in a baggie - Internet helpdesk (Strengt tatt en sketch) (3 dead trolls finnes på mp3.com) Dennis Leary - Asshole Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 GMAFF - fest husker ikke heeeelt hva den heter, men den er ARTIG! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 S.O.D. - Diamonds and Rust (extended version) Satyricon låt nr. 0 fra -3.21min til 00.00min på Rebel Extravaganza. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Så en fantastisk video i sted... tror det stod at det var "folk og røvere"!? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Så en fantastisk video i sted... tror det stod at det var "folk og røvere"!? utadæsjælopplevelse? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Tenacious D - I'm the only gay eskimo det er faktisk ikke Tenacious D som har den sangen ... det er de som pleide å være på MADtv som har den .. men mine favoritter er Tenacious D - Star Trek (de har lagt til tekst på TOS introen ..GENIAL) Tenacious D - Dio (de kødder med Dio, både teksten og musikken er bra) Tenacious D - Jesus Ranch (jesus og Flein sopp ) Tenacious D - City Hall (de lager et Gåseby og tar over verden!) Kort sagt Tenacious D RULER!!! åh! jeg aner ikke jeg.. har fått den av en kamerat.. så sangen heter bare det hos meg! men takk for info! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Blink 182: F*** a dog in the assWeird Al Yankovic: What if god smoked cannabis NRK's ørevarmere er jo og gode... What if god smoked cannabis er av Bob Rivers, ikke Weird Al. Favoritter: For mange for å telles/sorteres/listes. Weird Al er av de festligste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg