Morro Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Skal ha ny stasjonær maskin til generell bruk. Litt bildebehandling, men ikke tung spilling. Er det noe annet enn behov for mer minne jeg bør være klar over med denne ? koster bare 4095. Endret 24. november 2007 av Morro Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Den ser veldig grei ut hvis du hiver inn en minnebrikke til. Skjermkortet er ikke det kraftigste, men det holder til gamle spill, og kan alltids byttes ut seinere hvis behovet endrer seg Lenke til kommentar
haalo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Synes prisen var litt drøy, men den holder helt sikkert til ditt bruk. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Vista,CPU og HDD kommer på ca. 2700 i løsvekt. Så skal du ha kabinett,ram,brenner,tastatur,skjermkort. Synes prisen er bra på denne faktisk. Førprisen 6495,- er hinsides... Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Skal ha ny stasjonær maskin til generell bruk. Litt bildebehandling, men ikke tung spilling. Er det noe annet enn behov for mer minne jeg bør være klar over med denne ? koster bare 4095. Husk at i denne maskinen sitter det 2X512MB. Det betyr at skal du oppgradere minnet til 2GB må du kjøpe 2x1GB eller en 2GB brikke og kaste ut de som sitter der. Husk også at skjermkortet har Turbocache minne som betyr at det kan stjele av systemminnet (om du setter det opp med mer enn 256MB). Ellers greit nok til den prisen. Lenke til kommentar
Morro Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Ja, jeg så det ikke var ledige spor til mer minne. Litt dumt å ev. måtte kaste det som står i, men 2 GB koster vel kr 400, og noe må man jo regne med hvis en kjøper noe billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå