lassefos Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Langdrygt sjøslag med en forvirrende mengde bihandlinger og intriger klarer likevel å ro seg i land. Såvidt. Les mer Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Jeg var en av de som ble litt skuffet når jeg så denne.Syns ikke denne fortjener en plass i film hyllen min engang,dessverre. Endret 24. november 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hørte en del negativt om denne da den gikk på kino... Fikk dessverre ikke sett den på kino så jeg kjøpte den første dag jeg så den til salgs. Er nok noe uenig i de to over meg her. Jeg synes filmen var veldig bra og definitivt verd en plass i hylla mi. Hverken nr.2 eller nr.3 er like gode som den første, men det skal bare mangle. Men jeg synes altså den var bra... 2 timer 41 minutter? Var den så lenge? Den tiden gikk fort. Har sett filmer på halvannen time som er "lengre"... Terningkast 5 fra meg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Langdryg er sikkert og visst. Jeg måtte se denne filmen i tre deler da jeg faktisk sovnet 2 ganger!! Det er hvertfall rekord for min del. At en film er lang er ikke negativt men når historien er såpass kjedelig og uengasjerende som her da blir det entydig negativt. Sitter egentlig kun igjen med spesialeffektene fra denne filmen. De var veldig bra, resten kan glatt ignoreres. Håper dette blir siste reinkarnasjon av filmen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Første filmen var veldig bra. Andre filmen synes jeg var helt elendig. Tredje filmen var bedre enn den andre, men fortsatt dårlig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Utrolig lang med en kjedelig og rotete handling. Kunne fint ha trimmet bort 40 minutter... Den første var derimot bra. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette er en film jeg vil si dets beste målgrupper er kidz fra 12 - 17. Hvorfor da ha en uengasjerende, innviklet handling? Som også er altfor lang? Skal jeg se bort ifra det så er filmen veldig underholdende på visse punkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg