miniPax Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ...Det hele er snakk om PRIORITERINGER Nettop...Heller sitte baheglig foren en litt treg pc, enn å få fliser i ræva foran en rask pc Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg sitter i en skamdyr italiensk designstol. den er laga av menneskeskinn og er dyppet i sæd av amerikanske presidenter.. Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg sitter i en skamdyr italiensk designstol. den er laga av menneskeskinn og er dyppet i sæd av amerikanske presidenter.. Det finnes andre steder man kan lufte slike idéer.... sukk.. Mulig du liker å terge dette forumet med de usaklige innleggene dine, ikke vet jeg... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sitter i en Håg, skinn til ca. 15k Her er den. Edit: url. Jeg lurer på en liten ting... betyr ikke "k" tusen?? da vill vell 15k være 15 000,-? Er litt dyr stol du sitter på da! ;D Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sitter i en HÅG kontorstol til 30 000,- Lenke til kommentar
aron Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Her koster Signét 8600 i skinn over $ 2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå