Zuul Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sitter i en HÅG kontorstol til 30 000,- Den er nesten like behagelig som en stresless spør du meg Den er fra jobben til faren min da, så vi eier den egentlig ikke, bare låner den i ubegrenset tid. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sitter i en stol. Som jeg fikk for mannnnnge år siden. Rett før den detter sammen. Er vekk verdt en 10er Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 MIN ER LAGET AV forlystelsessenter Å kjepp Å ET MENSKE ÆR PRIOSLØST ALLSÅ EVIHETSPRIS MIN ÆR DYRESYT!!! Ser at IDIOTEN er tilbake... Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg sitter i en ComfortMaster 2190 LE Den er laget av skinn fra bengalske tigere. Den har innebygget kolaboks kjøler i armlenet, høytalere og aircondition intergrert i ryggen. Den har også egen egen lydløs generator som gjør at colaen og alle de 43 forskjellige motorene som regulerer stolen fortsatt funker om strømmen skulle gå. Er også 4 strøm uttak til pc, skjerm, tv og stereo slik at et strømbrudd aldri er noe problem. Den har 470 års garanti, og på-stedet-service. Fikk den billig.. kun 83500 ink MVA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 MEN, hvis det skal diskuteres skikkelig, sitter i en massasje stol av skinn til 45k som vi tok med hjem fra kontoret til faren min noen som vil kommentere hvem som sitter best noen andre som får rumpa si massert i dette øyeblikket ? i think not Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Den gamle posten min! Den ble jo ganske stor etterhvert.... Tror det var en som her "Bernt" som hadde den dyreste stolen. Var en rullestolsak til godt over 100.000 kroner! :o Min stol kostet ca 13.000 kroner tror jeg.... Stor og god Den kulseste funksjonen den har er lufputen med pumpe i korsryggen: PUMPE Lenke til kommentar
Champ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Her har du god stolen Aner ikke hvor den kommer fra eller hvor mye den koster men det er ikke viktig. Jeg kan sitte på den flere timer i strekk uten og få vond rygg, veldig god og sitte i er den ikke men den er langt ifra dårlig. Lenke til kommentar
post-it Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Selv sitter jeg på en stol som denne jeg.. 8) Lenke til kommentar
muffe Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ærlig talt, gutter (og jenter): Hvorfor i h****** kjøper dere stoler til 15-30k? Det er pengesløseri. Sitter selv i en kjøkkenstol til 300 kr, og den er mere enn god nok for meg. Hvis jeg hadde hatt 30k ville jeg kjøpt meg et dritfett anlegg, og en bra PC. Det hele er snakk om PRIORITERINGER Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 linken til post-it har svært lite med stoler å gjøre etter min mening... Sånne ting ting liker jeg ikke i forumet Om jeg vil se sånt foretreker jeg å finne det selv 8) Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sitter på en sort Kinnarps sak, fin fin den. Men det viktigste er vel å ikke ha betalt for den Langtidslåning er deilig. :sittendeigodstol'n: .exe Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Gammel og skranglete som ble bytta ut på jobben. Hull i stoppen men veldig god å sitte i. Samme som meg, ny hadde den vel kosta en tusenlapp ellerno. Før det satt jeg på en 50 år gammel trestol, tæra litt på ryggen så jeg bare MÅTTE ha en ny stol. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Gammel og skranglete som ble bytta ut på jobben. Hull i stoppen men veldig god å sitte i. Samme som meg, ny hadde den vel kosta en tusenlapp ellerno. Før det satt jeg på en 50 år gammel trestol, tæra litt på ryggen så jeg bare MÅTTE ha en ny stol. Selters .. spilte du quake 3 en gang i tida ? For FJ ? Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 sitter i en do-stol Lenke til kommentar
xthal Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 sitter i denne mm.. god stol 8) Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg sitter på skolen med en Rød/Svart Møbelfakta stol, varenummer 522NO021, varenavn ERO 522 DYNAMIC NORDIC WOOL NO021, kjøpt 22 03 2000. Nok info for dere ? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Ærlig talt, gutter (og jenter): Hvorfor i h****** kjøper dere stoler til 15-30k? Det er pengesløseri. Sitter selv i en kjøkkenstol til 300 kr, og den er mere enn god nok for meg. Hvis jeg hadde hatt 30k ville jeg kjøpt meg et dritfett anlegg, og en bra PC. Det hele er snakk om PRIORITERINGER Jeg har lenge sittet i en helt ræva stol, og det har vært så haaat. Var så utrolig deilig å få en bra en nå, det har iallefall MYE å si for meg .. blir liksom en helt annen verden å sitte foran pcen .. myyyye deiligere .. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Sitter på en trekrakk i kassa på Maxbo. Er vel kjøpt på Ikea for ca 15,- tror jeg....gir det tresamk i ræva etter 5min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå