Gå til innhold

Hvem sitter på den dyreste stolen her ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter i en ComfortMaster 2190 LE

Den er laget av skinn fra bengalske tigere. Den har innebygget kolaboks kjøler i armlenet, høytalere og aircondition intergrert i ryggen. Den har også egen egen lydløs generator som gjør at colaen og alle de 43 forskjellige motorene som regulerer stolen fortsatt funker om strømmen skulle gå. Er også 4 strøm uttak til pc, skjerm, tv og stereo slik at et strømbrudd aldri er noe problem. Den har 470 års garanti, og på-stedet-service. Fikk den billig.. kun 83500 ink MVA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

MEN, hvis det skal diskuteres skikkelig, sitter i en massasje stol av skinn til 45k som vi tok med hjem fra kontoret til faren min :)

noen som vil kommentere hvem som sitter best

noen andre som får rumpa si massert i dette øyeblikket ?

i think not :D:D

Lenke til kommentar

Ærlig talt, gutter (og jenter):

Hvorfor i h****** kjøper dere stoler til 15-30k? Det er pengesløseri. Sitter selv i en kjøkkenstol til 300 kr, og den er mere enn god nok for meg. Hvis jeg hadde hatt 30k ville jeg kjøpt meg et dritfett anlegg, og en bra PC.

Det hele er snakk om PRIORITERINGER

Lenke til kommentar
Gammel og skranglete som ble bytta ut på jobben. Hull i stoppen men veldig god å sitte i.

Samme som meg, ny hadde den vel kosta en tusenlapp ellerno. Før det satt jeg på en 50 år gammel trestol, tæra litt på ryggen så jeg bare MÅTTE ha en ny stol.

Lenke til kommentar
Gammel og skranglete som ble bytta ut på jobben. Hull i stoppen men veldig god å sitte i.

Samme som meg, ny hadde den vel kosta en tusenlapp ellerno. Før det satt jeg på en 50 år gammel trestol, tæra litt på ryggen så jeg bare MÅTTE ha en ny stol.

Selters .. spilte du quake 3 en gang i tida ? For FJ ? :)

Lenke til kommentar
Ærlig talt, gutter (og jenter):

Hvorfor i h****** kjøper dere stoler til 15-30k? Det er pengesløseri. Sitter selv i en kjøkkenstol til 300 kr, og den er mere enn god nok for meg. Hvis jeg hadde hatt 30k ville jeg kjøpt meg et dritfett anlegg, og en bra PC.

Det hele er snakk om PRIORITERINGER

Jeg har lenge sittet i en helt ræva stol, og det har vært så haaat.

Var så utrolig deilig å få en bra en nå, det har iallefall MYE å si for meg .. blir liksom en helt annen verden å sitte foran pcen .. myyyye deiligere ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...