verwooks Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 You heard me .. (JA , jeg kjeder meg på jobb!) På jobb sitter jeg på en sliten SAvo stol, mens hjemme sitter jeg på en kinnarps 6 plus stol med armlener og nakkestøtte som koster rundt 10k. Hva planter du ræva di hver bidige dag ? Lenke til kommentar
aron Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sitter i en Håg, skinn til ca. 15k Her er den. Edit: url. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 hehe . tenkte jeg skulle bumpe den gamle posten. Men var litt vanskelig å søke etter ... :-? Kjør på .. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hmm, min er en veldig pen Bohusstol til 2k som har fungert og funkerer nesten perfekt enda. Er glad i dn lille stolen min jeg Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Link til bilder av stolene deres da! Har bare en vanlig ikea ting jeg..hehe.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har selv også bare en Ikea-stol. Men den fungerer bra nok for meg Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg har en utrolig komfortabel kontorstol uten armlener eller no spesielt med ryggstøtte.. jeg nekter å tro at stolen har kosta no mer enn 250,- liker ikke den stolen.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Gammel og skranglete som ble bytta ut på jobben. Hull i stoppen men veldig god å sitte i. Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg jobbet på utplassering på HÅG en stund... Der jeg pakket stoler til 30.000 ....slå den du! tror det var en Signet eller .no... Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sitter på en gammel kjøkkenstol fra sist på 70"tallet er ikke vert en dum krone. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 noe slikt har jeg: http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&pag...le=0&product=66 KONGESTOL! Tastaturet på fanget, musen på bord i lik høyde som armlenet, DVD og COLA! Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 You heard me .. (JA , jeg kjeder meg på jobb!) På jobb sitter jeg på en sliten SAvo stol, mens hjemme sitter jeg på en kinnarps 6 plus stol med armlener og nakkestøtte som koster rundt 10k. Hva planter du ræva di hver bidige dag ? Skjerpings DinMor, slike meldinger skal vi ikke ha. Advarsel Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sitter i en Håg, skinn til ca. 15k Her er den. Edit: url. Jeg lurer på en liten ting... betyr ikke "k" tusen?? da vill vell 15k være 15 000,-? Er litt dyr stol du sitter på da! ;D Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg sitter på en IKEA DIREKTÖR-stol, den klassiske skinnstolen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg sitter på en IKEA DIREKTÖR-stol, den klassiske skinnstolen. Ja, ja. Men nick'et ditt er iallefall kult... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sitter i en Håg, skinn til ca. 15k Her er den. Edit: url. 15k for det drittet der?? hahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hvem her ligger i den dyreste sengen ? hvem her går i de dyreste klærne ? jeg var i roma i sommer, kjøpte armani for mesteparten av pengene. hvem her drikker mest cola hvem poster mest unødvendig og tåpelige topics ? Lenke til kommentar
EkleFitte Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 MIN ER LAGET AV FITTE Å KUK Å ET MENSKE ÆR PRIOSLØST ALLSÅ EVIHETSPRIS MIN ÆR DYRESYT!!! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 På jobben har jeg en kontorstol med armlener som sikkert kostet noen tusen da den ble kjøpt inn for x antall år side (sikkert 6+). Hjemme har jeg en vanlig kjøkkenstol, med noe slitt trekk. Fikk den gratis av huseier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå