Plecto Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg tenker på mindre konkuranser på nett og TV hvor de spør f.eks. "hvorfor bør du vinne en mobiltelefon?". Hva skal man svare på dette? Hva skal man svare for å få høyest vinnersjanse? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 fordi de skal tjene penger også velger de en tilfeldig en. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Så du tror ikke de leser igjennom noen av dem? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 På catch gamer sin FEAR beta konkurranse for et år siden eller to så ble vi spurt dette spørsmålet. Jeg sa "jeg fortjener vel ikke å vinne noe mer enn noen andre men det hadde vært innmari kult." Ganske enkelt men jeg vant jo Lenke til kommentar
pavement Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 på radio og sånn går det an og lyve og si at none har daua eller huset ditt har brent ned og du eier ingenting osv. de pleier og falle for såndt men man må ha litt bløffe skills Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis du skal svare på hvorfor du bør vinne en mobiltelefon så bør du jo si: "Jeg har en gammel telefon fra 1994 som jeg fikk av tanta mi. Det eneste som går ann er å sende meldinger og ringe med dårlig lydkvalitet" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 på radio og sånn går det an og lyve og si at none har daua eller huset ditt har brent ned og du eier ingenting osv. Rimelig kjedelig svar. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) "Fordi kona skøt av meg høyrefoten i ADHD raseri, huset mitt brannt ned i forrige uke etter at bestefar gikk berserk med en lighter og rullestolen." Endret 24. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå