PIIIpower Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er det noen som har prøvd om dette fungerer på PS2? I såfall funka det eller ikke. Logitech driving force er ikke å oppdrive, dessuten er det ett dritt sett i forhold til Logitech MOMO Racing Force. Hvis noen har Logitech MOMO Racing Force kan dere få prøvd det på en PS2? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har MOMO Force - Se her - Det fungerer på PS2 (testet med Colin 3 og WRCII) Regner med at det rattet du har sett på fungerer også! Tror alle ratt med USB gjør det. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har MOMO Racing Force, men har ikke fått det til å fungere med PS2. Men jeg skal ikke si noe sikkert, har bare testet med GT3. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 og det er jo GT3 som er interessant. Logitech driving force er jo umulig å få ta i, men det passer bare til endel spill det og. noen som har fått det til å funke med GT3? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Bare vær obs på at du i noen tilfeller må bruke knappene på pad'en til PS2'en siden det ikke alltid er samsvar med knappene på rattet og de som skal benyttes i spillet.. I Colin 3 f.eks må jeg benytte pad'en for å starte spillet, men når jeg skal begynne å kjøre er det bare å tråkke inn gassen å ratte som bare f..n Har ikke testet rattet mitt med GT3. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 kan du prøve? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 noen som vet om det funker på xbox???? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 kan du prøve? Will do - Må bare komme meg hjem fra jobb først. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Jobber lenge WK? Lenke til kommentar
gemmi Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 og det er jo GT3 som er interessant. Logitech driving force er jo umulig å få ta i, men det passer bare til endel spill det og. noen som har fått det til å funke med GT3? Jeg har Logitech Driving Force. Bruker det på PS2 og PC. Funker fint med GT3 og NFS HP2 (PC) i hverfall. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jobber lenge WK? :oops: hehe, neida, var hjemme i åtte tiden i går, men fikk bror på besøk, og da ble det litt dårlig med testings - beklager, men ser nå at noen har testet med rattet og GT3, ønsker du at jeg skal teste med mitt i tillegg ? Ha en heildundrande dag! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 tja jo fler kilder jo bedre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå