Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Runking MEN trang forr hud :S

Gjest gutt_15

Anbefalte innlegg

Noen her som kanskje har trang forrhud og runker? Jeg har runka lenge men jeg har startet og tenke litt på om det er "farlig" for jeg får vel kanskje ikke vasket vekk sæd'n som ligger under forrhuden?

Noen tips/trix til å få vasket seg der? "runke" Mens du har handa fyllt med vann og penisen nedi vannet? så du kanskje får vann inn der går det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_geirm_*

Spørs hvor trang forhuden er da, men hvis du prøver å dra/tøye forhuden litt forsiktig (ikke press for mye) bakover så kan du etterhvert få tøyd den ut mer og mer slik at den glir bak penishodet til slutt. Ikke overdriv denne runkingen nå da, holder jo på å ta av fullstendig det der. Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_geirm_*

Får tilføye: Ja, i den alderen du er i nå bør du etterhvert få vasket deg under forhuden. Et par-tre ganger i uka kanskje, dette med hver dag er også overdrevet. Det som kan skje er at du får sårdannelse under.

Lenke til kommentar
Får tilføye: Ja, i den alderen du er i nå bør du etterhvert få vasket deg under forhuden. Et par-tre ganger i uka kanskje, dette med hver dag er også overdrevet. Det som kan skje er at du får sårdannelse under.

Vil ikke si det skader å vaske under forhuden med bare vann. Altså ingen såpe, siden det kan irritere huden og tørke den ut. Jeg bruker i hvert fall å få ganske stygg lukt hvis jeg runker og det går et par dager før jeg vasker meg.

Lenke til kommentar

Vil ikke si det skader å vaske under forhuden med bare vann. Altså ingen såpe, siden det kan irritere huden og tørke den ut. Jeg bruker i hvert fall å få ganske stygg lukt hvis jeg runker og det går et par dager før jeg vasker meg.

Det er du ikke alene om! :p

@Trådstarter: Prøv å kjøp deg en tube med hydrokortisonkrem og smør inn snabben hver kveld.

Lenke til kommentar
Hva er hydrokortisonkrem?

Huden blir vel ikke "slakkere" av den? Og hvor for man kjøpt det?

Aner ikke hva den inneholder, og hva den egentlig er til. Men dette har jeg sett blitt anbefalt på steder som Klara-klok.no.

Man får forøvrig kjøpt det på ditt lokale apotek. Koster rundt 70kr for en tube.

Huden blir nok litt slakkere ja, men den blir slik at du får dratt ned forhuden ihvertfall.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...