Digitize Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, Jeg skal sette opp tv nummer 2 her i huset på kjøkkenet. Jeg skal også kjøpe enda en Xbox 360 og bruke den som Media Extender på kjøkkenet, mot Media PC-en som står i stua (trådløst eller via nettverkskabel, har ikke bestemt meg). Jeg ser etter en grei widescreen 720p/1080i tv på 24" eller 26", priset mellom 3000 og 4000 kr (5000 kr til nød). Tv'en vil primært brukes til tv-titting/dvd over xboxen og til noe spilling. Har noen tips om en bra nok tv her til en god pris, eller bør jeg vurdere å vente til evt. tilbud som kommer overalt i januar ? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, Jeg skal sette opp tv nummer 2 her i huset på kjøkkenet. Jeg skal også kjøpe enda en Xbox 360 og bruke den som Media Extender på kjøkkenet, mot Media PC-en som står i stua (trådløst eller via nettverkskabel, har ikke bestemt meg). Jeg ser etter en grei widescreen 720p/1080i tv på 24" eller 26", priset mellom 3000 og 4000 kr (5000 kr til nød). Tv'en vil primært brukes til tv-titting/dvd over xboxen og til noe spilling. Har noen tips om en bra nok tv her til en god pris, eller bør jeg vurdere å vente til evt. tilbud som kommer overalt i januar ? Hvis du kan vente til januar salget så er nok det lurt. Av billige tv-er så får Tatung 32" god kritikk. Philips har også noen meget billige modeller, men du får det du betaler for. Lcd har ikke kommet så langt og de billige tv-ene har kommet mer enn bare hakket kortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå