daruu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Microsoft skulle ha fortsatt å bygge videre på 3.11 istedet for å gi ut ett nytt OS med haugevis med buggs vært 5 år! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Alle stjeler fra hverandre. Er det virkelig ikke lov til å kopiere gode idêer? Og mange spill fungerer helt fint i Vista. Stort sett bare snakk om å oppdatere driverene, som da står på brukeren." joda alle stjeler ideer fra hverandre. men som du ser så er det ikke lite vista valgte å hente fra OS X Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er ikke snakk om å være perfekt. Det er snakk om å være brukbart "out of the box", og det er IKKE vista. Hvordan skulle jeg vite at man kan fikse nettverket med å ta kontakt med microsoft? Hvordan skulle ikke jeg forlange at nettverk fungerer på et nytt operativsystem i 2007? Herregud, nettverk har fungert prikkfritt "out of the box" siden windows 2000. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 nei skal jo ha pc i disse dager. ville ha vista men tror jeg bestiller med xp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Alle stjeler fra hverandre. Er det virkelig ikke lov til å kopiere gode idêer? Og mange spill fungerer helt fint i Vista. Stort sett bare snakk om å oppdatere driverene, som da står på brukeren." joda alle stjeler ideer fra hverandre. men som du ser så er det ikke lite vista valgte å hente fra OS X Vel, mange av funksjonene i den filmen der (bortsett fra den grafiske forskjellen) er å finne i blant annet i Windows 98. Uansett ser jeg ikke problemet. Skal vi også klage på at UNIX kommer med grafisk grensesnitt og kopierer både Windows og Mac? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Neee, holder meg til xp pro så lenge det går. Vista er for glorete og har enda for mange knuter på tråden etter min mening. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 OT: har 2 WD Raptor-disker liggende, tror det skal legges inn WinXP 32bit på én og Vista 32bit på den andre Degradere maskinen min m.a.o. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er ikke snakk om å være perfekt. Det er snakk om å være brukbart "out of the box", og det er IKKE vista. Hvordan skulle jeg vite at man kan fikse nettverket med å ta kontakt med microsoft? Hvordan skulle ikke jeg forlange at nettverk fungerer på et nytt operativsystem i 2007? Herregud, nettverk har fungert prikkfritt "out of the box" siden windows 2000. Oppdateringene kommer helt automatisk, så brukeren trenger ikke gjøre noe, så sant man ikke deaktiverer Windows Update, da må man naturlig nok laste de ned selv Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ingen drivere, ingen nettverk, det sier seg selv, man er selv ansvarlig for å legge inn riktige nettverkskort drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå