lokeland Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg (eller, egentlig modern) har en WD MyBook 250gb som egentlig var tenkt som back-up harddisk. Den første perioden fungerte den fint, men nå sier Windows noe om "malicious". Husker dessverre ikke hele feilmeldingen i bobla som for øvrig dukket opp ved systray, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den første som har sett den. Nå får jeg den ikke opp i Windows, og jeg frykter at den er gått føyka. Jeg har vært litt slepphendt og kommet litt borti den noen ganger mens den gikk å surra. Nå starter ned som den gjorde før, og jeg hører ingen unormale lyder. Hva kan være galt, og hva kan jeg gjøre for å prøve å fikse problemet? Jeg har alle mine viktigste data på den, og ettersom jeg har mistet en harddisk før tror jeg nesten at jeg kommer til å legge meg ned å grine om den har gått føyka. Har også vurdert å teste om jeg får den opp i Linux, men ettersom jeg har en midlertidig, grisetreig CD-ROM så får jeg uansett ikke bootet opp en live-cd med Ubuntu. Har noen en formening om hva som kan være galt, og noen forslag til hva jeg kan gjøre for å prøve å få bukt med problemet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hva med å begynne med den feilmeldingen? Hvis filene dine er så viktige bør du i det minste kunne gjengi nøyaktig hva den sier. "malicious" er ikke noe som kan assosieres med USB eller disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå