Skumtroll Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Patanegra Sjanger: Vi spiller Rock/Metall. Inspirert fra band som Dream Theater, Iron Maiden, Metallica og mange fler. Medlemmer: Emil (17) Gitar og vokal. Jørgen (14) Trommer Benjamin (14) Gitar Aktivt siden: Har nå spilt ganske aktivt i et år. Spilte inn vår første selvlagde låt i sommer. Beksrivelse: Vi er en liten gjeng fra Asker som spiller for det meste for å ha det gøy. For øyeblikket har vi ingen store ambisjoner innen musikk, men kan fort endre seg. Diskografi: Your Final Song (Sommer 2007) Eksterne lenker: Her er en link til vår MySpace side; http://www.myspace.com/patanegra. Håper noen liker musikken vår. Håper på ærlige kommentarer Forresten, var vel kanskje ikke meningen å bruke denne malen her. Men jeg synes den passer inn Patanegra Endret 8. februar 2008 av Gautegutten Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) . Endret 25. november 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 For øyeblikket har vi ingen store ambisjoner innen musikk Her mista jeg interessen. Får være måte på. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 For øyeblikket har vi ingen store ambisjoner innen musikk Her mista jeg interessen. Får være måte på. Hva mener du med det? Vi spiller fordi vi synes det er gøy. Og for øyeblikket tror jeg ikke at vi kommer til å satse på musikk.. Har du problemer med DET?? Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette var bra! bra sang, bra spilt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) For øyeblikket har vi ingen store ambisjoner innen musikk Her mista jeg interessen. Får være måte på. Hva mener du med det? Vi spiller fordi vi synes det er gøy. Og for øyeblikket tror jeg ikke at vi kommer til å satse på musikk.. Har du problemer med DET?? Han tenker vel at så lenge dere ikke har ambisjoner om noe, så har dere jo ikke som mål å lage BRA musikk, derfor blir det litt dumt for oss som vil sjekke bandet for å høre om det er noe bra musikk, når bandet ikke har "rette instillingen" til å gjøre det. Selvfølgelig, et band må jo ville spille for å ha det gøy, men ambisjoner er sunt i sine doser. og beklager, men vokalen deres er litt kjedelig, og engelsk uttalen skranter, tekniskt er det greit, hadde lett hørt på bandet deres på en bar eller lignende, og med tanke på at gjennomsnitts alderen i bandet er 14år, så er jo det lovende? Endret 7. januar 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Stegz: Takk NiXx: Ja, må egentlig si meg enig i det du sier. En del andre har også klagd litt på vokalen, og som du sier er snittet i bandet på 14 år ca. Menmen, snart en ny låt klar Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Likte sangen men synes vokalen var litt for snakke aktig vis du skjønner. Likte alt det andre men vokalen kan bli bedre. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Hehe, skjønner hva du mener Mange som sier vokalen er litt slapp. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hehe, skjønner hva du mener Mange som sier vokalen er litt slapp. Du som synger? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Nei, absolutt ikke Jeg er bassisten. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bra, få de andre i bandet til og bli med å daske vokalisten til han får litt mere Metal aktig stemme. Vokalen var ganske langt fra deres forbilder må jeg si. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 To off. topic slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Emilsrud Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, til alle som syns vokal som skal skjerpe seg så har den det, vent og se nårm neste låt kommer om en liten stund:) forsåvidt har alt blitt mye bedre! den gamle låta skal vokalen gjøres om på og så spilles inn på nytt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) synes vokalisten var bra eg, kanskje litt slapp plasser han burde ta av, men der det skal vere slappt passet det jævla bra. i alle fall på begynnelsen i your final song Endret 29. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Emilsrud Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Takk skal huske det:) Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) uffda... Øve! Endret 6. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Emilsrud Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 uffda... Øve! Chill, vi har satt av hele vinterferien og hele påsken til det, og vi har skaffet ny bassist som faktisk kan spille;) så snart er alt vel også blir den gamle låta spilt inn på nytt med annerledes vokal og litt andre forandringer, kom tilbake etter feriene og se om det er noe nytt her da:P Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Never mind... Endret 9. februar 2008 av Gautegutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå