MindTooth Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Så akkurat ferdig Hairspray, med bl.a. John Travolta, Michelle Pfeiffer og Christopher Walken. En virkelig flott film med masse musikalske elementer. Handler om skillet mellom mørk og hvit i USA på 60-tallet. Mener Hairspray er must for alle filmelskere. Kommer garantert til å kjøpe filmen da den blir sluppet på HD DVD. Birger Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, storkoste meg virkelig. Travolta og Walken var herlig som et par Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har aldri like musikaler, men "The Producers" er den enaste som jeg VIRKELIG likte. Mye bedre enn Hairspray. Likte og hvordan de laget filmen i teater stil. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Men nå snakket vi om årets Må sjekke ut The Producers da.. Takk for tipset! Birger Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har aldri like musikaler, men "The Producers" er den enaste som jeg VIRKELIG likte. Mye bedre enn Hairspray. Likte og hvordan de laget filmen i teater stil. Sjekk ut org av Mel Brooks fra 1968. Ikke musikal men hundre ganger festligere! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Så hairspray, utrolig søt^^ Kommer den til å bli året musical? Sannsynligvis ikke.. Takket være "de søte små" kommer nok high school musical til å toppe den listen:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå