Hookster Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei eg så en gang en Mp3-spiller som kunne brukes i kassetspiller. Den så ut som en kassett, var på samme størrelsen og sånn. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jess husker den var en vanlig kasset som man koble til pc,den hadde vel 64mb minne og stappe in i kasetspilleren skjønner ikke vitsen kassetspileren er død med mindre du har det i bil men cd spillere i bil har og blitt billig sett cd spillere med støtte for mp3 nede i 1700 Lenke til kommentar
Hookster Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 problemet er at den skal brukes i flere biler. så det blir billigere å kjøpe en slik en. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Like greit å kjøpe seg et kasett til diskman adapter for bil, så kan du bare bruke en cd spiller med mp3 støtte....... Lenke til kommentar
gerignyg Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 kjøp en separat mp3-spiller + en fm-sender som du kan ta inn på radioen. Slikt finnes Lenke til kommentar
stranden Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 hehe.. kjøpte en slik en gang... i Spania da.. gidda ikke ha den..så jeg bytte dan mot en MD.. kan ikke si det er vits å ha det.. bruker ikke kasset så ofte vel Lenke til kommentar
striky Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Gå for en universal kassett-adapter eller en fm-sender. Mye mer fleksibelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå