PyrionZ Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Sitter nå i frustrasjon over at jeg er den eneste som ikke får joina lokalnettet her! Sitter på et LAN der alle spiller på en lokal server, men ejg får faen ikke joina, jeg har endra slik at jeg er med på "workgroup", men finner fortsatt bare meg sjøl når jeg søker opp PC-er.. Hva skal jeg gjøra for å få blitt med? Takker for hurtige svar ; D Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Klarer du å pinge de andre maskinene på ip? Hva med å teste med å kjøre ipconfig /flushdns og ipconfig /registerdns ? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 24. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Er ikke så veldig inn i detta data språket, så kan du forklare det litt nærmere? Hvordan det gjøres osv? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 start -> kjør cmd ping "ipadresse" ellers start -> kjør cmd ipconfig /? der har du det andre jeg snakket om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå