Thomsa Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) jeg kjøpte denne PC-en for litt over 1 år siden(tror jeg ). Men så måtte jeg reinstalere alt etter at jeg fikk virus, og når jeg nå skulle laste ned drivere så husker jeg ikke hvordan skjermkort jeg har. Jeg har prøvd å sjekke "dxdiag", men det står ikke noe der. btw: jeg vet at det er et nvidia geforce kort Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilket skjermkort jeg har? Endret 24. november 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Thomsa Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 prøvde også "egenskaper for skjerm" -> "avansert" ->"kort" -> kortinformasjon: <utilgjengelig> kan det være kortet som ikke sitter ordentlig i hovedkortet? Lenke til kommentar
Mukhia Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Høyre klikk Min Datamaskin ---> Egenskaper ---> Maskinvare ----> Enhetsbehandling også under skjermkort bør det stå. og hvis kortet ikke satt godt i hovedkortet så burda egentlig ikke gådt ann å se på skjermen din Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis den ikke sitter ordentlig i hovedkortet så vil du nok ikke få bilde på skjermen i det hele tatt. Hvis du ikke vet hvilket kort det er så kan du til å begynne med å installere de drivere på CDen som fulgte med (hvis du har en slik) og da få sett hvilket kort du har, for deretter bare oppdatere til nye Lenke til kommentar
Thomsa Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 boksen har jeg ikke...mulig den ligger bortgjemt i et hjørne på loftet. Jeg skal laste ned S.I.W. nå. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå