Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kvalme, spying og ekstremt behov for å fjerte.

Kexxy er sexxy!

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har siden søndag hatt smerter i magen, spydd veldig mye og har hatt siden onsdag et ekstremt behov for å fjerte.. (har bare spydd på søndag og mandag)kan vel også si at smertene har jeg bare hatt noen ganger.

og fjerting generelt er jo ikke så ille, men det er den sinnsyke lukten som kommer etterpå :(

finnes det noen gode råd til å få slutt på dette? har ikke vært på skolen på ei uke nå :(, og det går ut over fraværet mitt.

takker for hjelp.

Endret av KexxY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mine erfaringer til lege så er svaret du får 90% av gangene, vent en uke og kom tilbake om du ikke er blitt bedre, så betaler du og går.

Gammel legen min presterte faktiskt å tro at jeg hadde vært forkjølet i 2mnd og det var derfor jeg var så tungpusta når jeg trente. Passet på å få en ny time relativt raskt til en annen lege og fikk påvist astma iløpet av 2minutter. Velg din lege med omhu, du kan lett risikere å betale for ingenting.

Lenke til kommentar
Hei.

Det leses ut som en sikkelig matforgiftning. Tatt noe Kebab i det siste?

etter tidligere episoder med kebab, så har jeg ikke spist det siden i 2004 :p..

virker litt bedre i magen idag hvertfall, får håpe det går over til mandagen, slik at jeg kommer meg på skolen hvertfall, takk for hjelpen :).

og ja, mamma sa det ikke var vits i å dra til legen ennda.(hun er sånn lege sekretær elns)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...