Kexxy er sexxy! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) hei. jeg har siden søndag hatt smerter i magen, spydd veldig mye og har hatt siden onsdag et ekstremt behov for å fjerte.. (har bare spydd på søndag og mandag)kan vel også si at smertene har jeg bare hatt noen ganger. og fjerting generelt er jo ikke så ille, men det er den sinnsyke lukten som kommer etterpå finnes det noen gode råd til å få slutt på dette? har ikke vært på skolen på ei uke nå , og det går ut over fraværet mitt. takker for hjelp. Endret 23. november 2007 av KexxY Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 dama mi sier; kom deg til helvete til en lege. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 hva er det som kan være galt da? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Off topic er slettet. MVH KVTL Endret 23. november 2007 av KVTL Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det kan jo rett å slett være magesjau. Men hvis du går til legen finner du sansynlig ut hva det er, og kan få behandling for det. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Etter mine erfaringer til lege så er svaret du får 90% av gangene, vent en uke og kom tilbake om du ikke er blitt bedre, så betaler du og går. Gammel legen min presterte faktiskt å tro at jeg hadde vært forkjølet i 2mnd og det var derfor jeg var så tungpusta når jeg trente. Passet på å få en ny time relativt raskt til en annen lege og fikk påvist astma iløpet av 2minutter. Velg din lege med omhu, du kan lett risikere å betale for ingenting. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 velg din lege? Får du ikke fastlegen din uansett? Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 velg din lege?Får du ikke fastlegen din uansett? Man kan bestemme hvem som er fastlegen din. ^^ Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei. Det leses ut som en sikkelig matforgiftning. Tatt noe Kebab i det siste? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Hei. Det leses ut som en sikkelig matforgiftning. Tatt noe Kebab i det siste? etter tidligere episoder med kebab, så har jeg ikke spist det siden i 2004 .. virker litt bedre i magen idag hvertfall, får håpe det går over til mandagen, slik at jeg kommer meg på skolen hvertfall, takk for hjelpen . og ja, mamma sa det ikke var vits i å dra til legen ennda.(hun er sånn lege sekretær elns) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Høres ut som en litt kraftig omgangssyke. Som Trond Viggo sa, kroppen trenger omgangssyke av og til. Endret 24. november 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 har nå vært hos legen og han sa jeg hadde kraftig omgangssyke .. *lock thread plx* Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kunne du ikke gått til meg istedenfor da? Skulle fått 50% og alt. God bedring da, er ikke noe artig når det står på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå