JULINGiKAKE Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nå har jeg vurdert pc i nesten 1 år, og med endelig tillatelse fra samboer, er dette nesten i boks. Legger ved bilde av oppsettet. Er det noe vesentlig som mangler? Har en tendens til å være glemsk.. Skal ikke ha skjerm, tastatur og mus. Bruker det gamle foreløbig Har kabinettvalg mye å bety ved varmeutvikling. Er thermaltake kabinettet bra? Bør jeg ha ekstra kjøling? Eller noen innvendinger generelt av valgene? Takker for svar Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Lite å peke på bortsett fra at jeg ville vurdert et 8800GT i stedet for GTX. GT koster under 2000 kr mange steder og yter veldig nært GTX, og til og med over i visse tilfeller. Les testen her på hw.no. Eventuelt 2x 8800gt i SLI, med et 680i basert hovedkort Ellers et knalloppsett spør du meg! Endret 23. november 2007 av fflex Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 d ser bra ud. går udifra du ska bruga PC-en te gaming. isåfall bør du ha ein jevla raske harddisk Western Digital X du spare eindel peng viss du kjøbe GeForce 8800GT istede for GTX versjonen, som nevnt tidligere så prestere di nesten liga bra. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 d ser bra ud. går udifra du ska bruga PC-en te gaming. isåfall bør du ha ein jevla raske harddisk Western Digital X Ville aldri valgt en raptor disk av tre grunner. De er alt for dyre. De støyer mer. Lite lagringsplass. Ville heller ha valgt 2*500GB i raid. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Takker for svar. Tror jeg går for gtx Ser nå at jeg kan få 8800 gtx til tilbudspris 3400 kroner hvis jeg er litt kjapp med bestillinga. Så et par spørsmål: Ikke le, jeg er litt usikker Er lydkort og nettverk integrert i hovedkortert jeg har valgt, eller er jeg på viddene nå, og må legge det til i handlekurva? Hovedkort Endret 24. november 2007 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lydkort og nettverk er integrert i HK. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Lydkort og nettverk er integrert i HK. Nydelig Fått prisen ned i 14290,- +montering blir det 14460 inkl frakt. Ingenting annet vesentlig som en bør ha? Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Her er et annet oppsett, jeg mener det vil yte minst like bra som det du allerede har valgt, men er betraktelig rimeligere https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=59620 Utifra hva jeg kan se så mangler denne minnekortleser (ca 150) + montering + frakt ellers så tror jeg den skal være bra! edit: det er riktignok et hovedkort basert på p35 og ikke x38, abit kortet støtter kun ddr2, men ellers så skal det være meget stabilt, bra. Endret 24. november 2007 av JaneATaber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå