IcedInsanity Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei, Har noen sett Dead or alive filmen? Så den akuratt nå,og syns den var kuuuul....mange hete damer,og syns det er kult når så artige spill blir til film. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dead or Alive er for meg den filmen med tidenes sløveste, dog kuleste linje dialog: "I've been waiting a year for this!" Klassiker for min del. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 "I've been waiting a year for this!"....... HAHAHAHHA! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Må bare si det... Christie...OMG Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tidi film det, men tror den falle best i smak hos DOA fans, selv elsker jeg den Mye fine damer, men litt små-irriterende karakterer, spesielt de mannlige. Kunne sikkert vært gjort bedre på mange måter, men så er det jo DOA også da, har jo aldri vært kjent for god historie. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Neida,men damene gjør jo filmen verdt det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Det er rett og slett en fantastisk film! Den onde planen må sier å være utrolig genial. Endret 24. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Ja,men lett å drite seg ut med Skulle limt de fast i trynet :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1. Lim planen fast i trynet 2. Vent ett år 3. Se på damene ... jeg måtte bare. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Nei,er du her også STOOOOPP :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dead or Alive er for meg den filmen med tidenes sløveste, dog kuleste linje dialog: "I've been waiting a year for this!" Klassiker for min del. åja åja <3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Eneste brae med DOA er jentene.. Resten av filmen blir alt for sløv for meg. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mye bra slosskoregrafi må jeg si. Og et veldig heftig lydsport =] Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dritt film. Holder meg til spilla jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Jaja Syns nå filmen var artig eg..spillene også selv om eg ikke er noe Xbox fan;) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har filmen selv, den er kjempe morsom, artige sloss scener, kjempe deilige damer, og god humor anbefales Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 seriøst ræva film.. men oppdaget nettop at hu som spiller "Ayane" (Natassia Malthe) er norsk dessverre har hu blitt herpa av en Uwe Boll film ... så aldri forvent at hu blir noe Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Half-Norwegian, half-Malaysia. (imdb.com om Natassia Malthe) I hvilken sammenheng er "I've been waiting a year for this!" fra? Så filmen tidligere i år.. men husker ikke hvor i filmen der er fra Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Selv om det ikke er så mye å spoile ^^ Slutten av filmen når han har fanga alle, så står han i midten og deltagerne i de "beholderne" på siden. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Lol... nå husker jeg :!: Makan til drittfilm, det som trekker opp er (naturligvis) Holly Valance, Jamie Pressly, Natassia Malthe og gjengen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå