username882 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hei, alt startet forge fredag, uten at jeg hadde installert noe nytt eller gjort noe spesielt på PC-en. Ganske ofte låser maskinen seg, og skjermen blir svart og det kommer "Analog, digital" eller noe oppe i gjørne. Når jeg starter den på nytt etter noe som dette har skjedd, så kommer det noen slags "hakkete striper" nedover skjermen. Etter loading screen, blir skjermen svart og det kommer flere slike "striper". Nå kommer "analog,digital" tingen igjen. Slår jeg på PC-en i sikkerhetsmodus virker den helt fint. Etter noen minutter i sikkerhetsmodus kan jeg restarte PC-en og den virker vanelig igjen fram til at dette skjer igjen. Noen som har en anelse om hva som kan være feil? EDIT: Jeg har prøvd å formatere, noe som ikke hjalp. Endret 24. november 2007 av takZa Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lenge siden PC-en ble rengjort for støv? NB! IKKE BRUK STØVSUGER NB! Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Fjernet støv rett før jeg lagde tråden. (Det har skjedd etter det) Endret 24. november 2007 av takZa Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Har lastet ned drivers, det hjalp ikke. Skal prøve et annet skjermkort i løpet av dagen. Men har begynt å få en del blue screen uten noen spesiel grunn også. Plutselig låser den seg og skjermen blir blå. Etter et halvt sekund restarter den seg. Anyone? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Nå vil den KUN starte i sikkerhetsmodus. Tror selv det er skjermkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå