Ghaundan Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Velg våpen, trykk X og du vil kunne velge ammo type (kan være greit å sjekke dette hver gang du kommer i kamp for å være sikker på du har riktig/best type) og andre modifikasjoner. Det jeg savner er en måte å kategorisere ting i butikker. Vil jeg ha assault rifle, vis meg alle assault rifler. Ikke alt sammen i ei diger smørje.... Lenke til kommentar
Dec Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 på equipment så på det våpenet du skal ha annen ammo til trykker du på X, så trykker du til høyre med stikka så kan du velge ammo Wow! Den var kjapp. Takker:) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg kjøpte alså spillet i går og har ett par spørsmål. 1 hva blir vanskeligere? jeg starta rett på veteran fordi jeg er vant til og spille spilla på max vanskelighets g rad, men merka ett noen timer att det ble vanskelig? 2 åsen er klasse balansen? hva er liksom best til å solo og knekke harde motstandere med? jeg gikk for adept fordi jeg elsker telekinese og magi osv. men syns liksom ikke kreftene var så ekstreme som jeg trodde, så ble til att pistolen ble litt for mye brukt, det att jeg fikk problemer skyldes kanskje att jeg startet på veteran og ikke att adept var en dårlig klasse? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg kjøpte alså spillet i går og har ett par spørsmål. 1 hva blir vanskeligere? jeg starta rett på veteran fordi jeg er vant til og spille spilla på max vanskelighets g rad, men merka ett noen timer att det ble vanskelig? 2 åsen er klasse balansen? hva er liksom best til å solo og knekke harde motstandere med? jeg gikk for adept fordi jeg elsker telekinese og magi osv. men syns liksom ikke kreftene var så ekstreme som jeg trodde, så ble til att pistolen ble litt for mye brukt, det att jeg fikk problemer skyldes kanskje att jeg startet på veteran og ikke att adept var en dårlig klasse? jeg spillte gjennom som sånn vanguard pga det var litt av hvert.. det funker bra syns jeg, for mantrenger ikke full magi selv pga medfølgerene dina har en del magier som kan unlockes. om du venter til senere i spillet vil magien bli kraftigere. vil også si at pistolen er et utrolig bra våpen. spillte gjennom 1. gang med bare dette våpenet. tips: om du har satt det på vanskelig bør du dra på sideoppdrag og sloss litt for og levle om du syntes main quest blir for vanskelig, jeg gjorde dette og tok siste delen av spille lett som en plett, fiender tok bare 2-3 pistol skutt og de var gone. husk også og lagre hele tiden(hvert 10. min eller no) for autosave er skjeldent tilstede. And: Aim for the head Endret 25. november 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
neoman Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 okay takker for svar Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som kan si hvordan de tok ut Benezia på Noveria? Sliter på casual... Lenke til kommentar
ze Johner Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som kan si hvordan de tok ut Benezia på Noveria? Sliter på casual... Aldri stå så hun har klar bane til å skyte og bruke powers på deg, du kan gjerne ta de første to som kommer på venstresiden, deretter sprinte til platået til venstre hvor hun ikke kan se deg. Deretter dreper du alle bølgene med fiender som kommer til hun går tom for energi og gogo cutscene. Når du må bekjempe henne igjen så unloadet jeg bare full power på henne og tok henne før noen av soldatene kom seg opp til meg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har spilt gjennom Noveria og utforsket et par planeter, men jeg er ikke helt i hundre. Det er pent å se på, knallbra voiceacting og såntno, men likevel, det er par ting jeg ikke liker. Cooldowns istedenfor mana, f.eks. I KotOR og Jade Empire hadde man masse forskjellige spells/kampstiler man kunne tilegne seg i løpet av spillet, i ME er det bare oppgraderinger av våpen/spells man allerede har. +0.5m radius på Singularity er liksom ikke like kult som hestedemon-form eller "force choke". Handlesystemet er bare rot, man løper treigt og det er masse loading. Aktiv dødshjelp-skipet var skikkelig dårlig gjennomført, og skuffende unøytralt for å være Bioware. Karakterene som dingler etter deg er heller ikke særlig interessante, iallefall ikke sammenlignet med HK-47, Henpecked Hou og Ming the mad. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Syns det til stadigheter er altfor mye hakking og dårlig framerate. Inloading textures er noe dritt... Det ødelegger en del... Samme problem her, er det flere som sliter med det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 jepp, skjønner ikke hborfor de har sett seg fornøyde med det og gitt ut spillet slik.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har lagt merke til det, men jeg bryr jeg ikke noe særlig om det for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror vi her, som med alle andre spill, kan konludere med at folk har forskjellig smak. Noen syntes dette er det beste som hittil har kommet til 360(bl.a. meg), mens andre ikke liker det fullt så godt og henger seg opp i ting jeg personlig bryr meg fint lite om. Mass Effect er i mine øyne 360's høydepunkt hva det gjelder story, spillbarhet, lengde, musikk og størrelse. På mange måter er dette KOTOR 3, og jeg sitter med samme deilige følelse som jeg gjorde under første gjennomspilling av KOTOR1, som står øverst på min liste. Er fascinert over at man kan bli dratt såpass mye inn i et ukjent univers som Mass Effect. Der KOTOR hadde en etablert og elsket SW-setting, har ME skapt sitt eget og et nesten like fantastisk univers. I min bok, årets mest soleklare 10/10. Eneste jeg savner? Lyssabler:-) Lenke til kommentar
Hulick Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Syns det til stadigheter er altfor mye hakking og dårlig framerate. Inloading textures er noe dritt... Det ødelegger en del... Samme problem her, er det flere som sliter med det samme? Nei. Ikke sett noe til texture lading i det hele tatt og jeg har ikke harddisk engang. Hakking er det jo selvsagt. Texture lading kommer nok mye an på dvd drevet, 360 sliter jo en del der ofte. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mulig det kun er en tilfeldighet, men store deler av alle spillene som sliter med treg innlastingstid på teksturer er basert på Unreal teknologi. Se bla. Bioshock, Gears of War, og senest Mass Effect. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Syns det til stadigheter er altfor mye hakking og dårlig framerate. Inloading textures er noe dritt... Det ødelegger en del... Samme problem her, er det flere som sliter med det samme? Nei. Ikke sett noe til texture lading i det hele tatt og jeg har ikke harddisk engang. Hakking er det jo selvsagt. Texture lading kommer nok mye an på dvd drevet, 360 sliter jo en del der ofte. Jeg sliter ikke så mye med Texture loading, men hakkinga syns jeg de skulle holdt seg for go til. Spillet er jo tross alt på konsoll. Og det er jo den ståre fordelen med konsol at du vet hva slags HW folk har og kan tilpasse spillet slik at slipper å justere på alle slags innstillinger for å få det til å flyte. Ser man bort fra det og et par andre mindre bugs, er det etter supert spill, for all del! Lenke til kommentar
baltie Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har ikke merket noe hakking, jeg for min del, men så spiller jeg på SDTV også da, så oppløsningen er mindre. Texture loading har jeg bare lagt merke til når jeg har loada savegame hvor jeg er ute med Mako på planeter, og føler det overhodet ikke som plagende. Heller det enn lenger loadetid. Og forøvrig er jeg veldig godt fornøyd med et sci-fi eventyr som ikke inkluderer hestedemon form eller rip offs fra Star Wars. Personlig synes jeg karakterene som dingler etter er veldig interessante, nysjerrig på hvordan historiene deres vil utvikle seg. Jeg er ikke plaget av mangelen på nut cases, for å si det sånn. Persongalleriet er svært troverdig i forhold til settingen, synes jeg. Men så er jeg i overkant interessert i militær sci-fi også da. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 syns dete oppgraderingssytemet kan bli litt rotete til tider jeg.. i hvertfall når man har spart på veldig mye ting. Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg er enig i at inventory systemet er rotete. Etter ca. 15 t ble inventory full og nå er det et mas og rydde opp i. Det er ikke main items som er problemet, men alle oppgraderingene som blir uoversiktlige. Ellers skulle jeg gjerne ha kunne utnyttet Normadi litt mer, det er et utrolig kult skip så det hadde vært stas om det var litt mer interaktivt (litt romkrig skader ingen). Cover systemet i virker på meg som litt kladdet på, noen ganger er det vansklig å trigge cover andre ganger spretter man ut av cover når man ikke ønsker. Samme med å kommandere teamet. Har gitt opp og beordre annet enn powers, men det er da også veldig morsomt. Historien er en drøm, men har noen ganger blitt fintet litt ut av at teksten ikke alltid reflekterer det som blir sagt (minimalt problem). Allt i allt kjempefornøyd. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Spillet har absolutt hatt en stigende kurve for min del, og etter ca 20 timers spilletid mener jeg dette er et av de beste spillene jeg har spillt. Det har sine mangler, kjøp/salg kunne vært mer oversiktlig og spillet sliter med et par tekniske problemer. Men med stemningen og det fantastiske arbeidet som er lagt ned i å lage en troverdig sci-fi setting har det potensiale til å innta tronen som den absolutt beste sci-fi opplevelsen over alle underholdningsformat. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Main quest var litt kort, føler jeg ikke har rørt ved halvparten av side oppdragene derimot. Men, bare jeg som syns verdensrommet var litt...tomt? Fant jo nesten ingen kolonier og slikt, det skuffet i alle fall meg. Ett toppers spill dog, har ikke merket noe særlig til fps drop, sene teksturer, ja. Men jeg ignorer det, muligens fordi jeg har blitt pumpet full av digital dopamin. PS: Bare jeg som syns det var ekstra vanskelig å finne alle metallene etc? Fant lett nok gass, men aldri nok metaller. Noen tips til å finne de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå