Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 forresten, hvordan og når opplever man lesbesex/aliensex? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 derfor du sprang til spaceworld ja Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 forresten, hvordan og når opplever man lesbesex/aliensex? Du må snakke med "din utvalgte" etter hvert hovedoppdrag Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare jeg som ikke likte spillet så veldig godt? Ble aldri så jeg rundet det, tror ikke jeg kom halvveis engang. Vet ikke hvorfor, men ble liksom aldri helt "hekta". Mulig at spillet aldri klarte å leve opp til forventningene, da de var meget høye. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 forresten, hvordan og når opplever man lesbesex/aliensex? Du må snakke med "din utvalgte" etter hvert hovedoppdrag Hva mener du? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 forresten, hvordan og når opplever man lesbesex/aliensex? Du må snakke med "din utvalgte" etter hvert hovedoppdrag Hva mener du? Den dama du vil ha sex med. Enten alienen eller hun human dama. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 forresten, hvordan og når opplever man lesbesex/aliensex? Du må snakke med "din utvalgte" etter hvert hovedoppdrag Hva mener du? Den dama du vil ha sex med. Enten alienen eller hun human dama. Ok, hvor mange ganger kan jeg ha det? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 forresten, hvordan og når opplever man lesbesex/aliensex? Du må snakke med "din utvalgte" etter hvert hovedoppdrag Hva mener du? Den dama du vil ha sex med. Enten alienen eller hun human dama. Ok, hvor mange ganger kan jeg ha det? Tror bare det er en gang i slutten på spillet. Men du kan sikkert save å loade siden du virker så interessert Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 forresten, hvordan og når opplever man lesbesex/aliensex? Du må snakke med "din utvalgte" etter hvert hovedoppdrag Hva mener du? Den dama du vil ha sex med. Enten alienen eller hun human dama. Ok, hvor mange ganger kan jeg ha det? Tror bare det er en gang i slutten på spillet. Men du kan sikkert save å loade siden du virker så interessert Stefaren min har blokkert et par sider for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 End the endlezz quotign plz? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 End the endlezz quotign plz? Ja ok:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg syntes spillet var fryktelig kort, tok meg 10 timer tilsammen, og da gjorde jeg masse tull.. Men heldighvis har jeg lyst til å spille det ihvertfall en gang til - Det var jo knall! Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det noen som har merka att spes starten er utrolig kjedelig når man starter på nytt? Prøver vanguard på nytt nå siden jeg liker litt brutalt spillestil og gleder meg til å komme i gang med historien igjenn. Har nettopp blitt ferdig med spillet og syns det er kjipt, har så lyst å vite mer om alt, om protheans, om reaperne og alle rasene. Håper det kommer en 2'er som kan gi oss mer bakrunnshistorie og kansje ett møte med protheans eller reapere. Begynnte på nytt igjenn med en gang jeg var ferdig hehe.. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 forresten, hvordan og når opplever man lesbesex/aliensex? Jeg håper ikke du synd det var så altfor pirrende å se på.. kan ikke si det ble så veldi livlig i down there Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg prøvde å starte på nytt, faktisk.. nokså rett etter at jeg hadde runda det på level 49, eller hva det var.. hadde 200(0) XP-poeng igjen til level 50.. Uansett... Det var litt kjedelig.. Gleder meg til en 2'er jeg også! Mener å ha hørt det skal komme.. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er planlagt i hvertfall 2 spill til og nå som EA har kjøpt opp bioware skal det vel melkes til ME blir sår i brystvortene. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) åneeeiii... haaaaaat... Får håpe de gir Bioware tid til å fulleføre spillet og ikke gir ut ett megabugspill som ødelegger opplevelsen. Men det er vel ensten for mye og håpe på. Endret 30. oktober 2008 av Amaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå