Gå til innhold

Mass Effect, Meninger og Tips


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen?

 

Sikker på at du vil vite det?

 

 

Etter at du blir ferdig med Virmire blir du landlocked på citadel. Når du til slutt kommer deg derfra er citadel off-limits resten av spillet. Neste planet er Ilios når du reiser dit er det point of no return siden handlingen tar deg med på en berg og dal bane resten av spillet.

 

 

Hehe, når du plaserer det under en spoilerlink så ble jeg i alle fall nødt til å lese det. Men greit, turte ikke å begynde på Virmire for var redd det var slutten. Ville få med noen sidequests først, men er vel ingen fare da!

Lenke til kommentar

Jeg sitter fast tror jeg, noen tips fra dere som har spilt igjennom Vimire?

 

 

 

Jeg er på Vimire nær Communication tower/center, men ingen i squaden min har høy nok electronics/decryption for å komme gjennom siste dør. Er det noen vei utenom? Eller blir jeg nødt til å loade inn en tidligere save og starte om igjen?

 

 

Lenke til kommentar
Jeg sitter fast tror jeg, noen tips fra dere som har spilt igjennom Vimire?

 

 

 

Jeg er på Vimire nær Communication tower/center, men ingen i squaden min har høy nok electronics/decryption for å komme gjennom siste dør. Er det noen vei utenom? Eller blir jeg nødt til å loade inn en tidligere save og starte om igjen?

 

Ehh...

 

Merkelig. Kan ikke huske at man måtte ha høy decryption for å runde spillet :hmm:

 

Endret av Xpm
Lenke til kommentar
Jeg sitter fast tror jeg, noen tips fra dere som har spilt igjennom Vimire?

 

 

 

Jeg er på Vimire nær Communication tower/center, men ingen i squaden min har høy nok electronics/decryption for å komme gjennom siste dør. Er det noen vei utenom? Eller blir jeg nødt til å loade inn en tidligere save og starte om igjen?

 

Ehh...

 

Merkelig. Kan ikke huske at man måtte ha høy decryption for å runde spillet :hmm:

 

 

Squaden min hadde faktisk ingen med decryption-talent, så da sliter jeg litt. Døra er like etter maintanece area

Lenke til kommentar

Åååh haha, ja slet der også. Gikk aldri gjennom den døren, fordi, etter noen minutter eller tjue fant jeg ut at det er...

 

...feil dør.

 

Du skal ut ett eller annet sted ved siden av heisen. Tror det er en etasje ned, inn døren rett frem og på slutten av det lange, store rommet.

 

Jeg kan ta feil da, er en stund siden.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Da var spillet rundet. Og må si det er det beste spillet jeg har spillt på lenge. Har spillt hver dag nå siden søndag. Har blitt Soving - Skole - Mass Effect - Sove...

 

Med 24 timer gameplay kom jeg gjennom onsdag kveld. Er level 49 og har gjort nesten alle ekstra missions.

 

Må nok gi dette spillet en 10 i story. Er litt skuffet over en del lagging, men er ikke mange gode spill som ikke lagger på 360. Alt i alt er det et genialt spill som alle bør kjøpe.

 

Nå skal jeg til å spille gjennom på hardcore for å komme meg til lvl 60.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt meg igjennom Mass Effect, jeg fullførte de fleste side quests så det tok ca. 30 timer. Det var nesten så jeg nådde level 50.

 

Alt i alt et meget bra spill, men det er irriterende at det hakker noe forferdelig når det blir mye action. Dette gjør at man ikke har full kontroll under kampens hete. Karakteren min satt seg også fast flere ganger når jeg utforsket planeter til fots, og jeg ble nødt til å laste inn siste save.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har gode forslag om en ny emnetittel på denne tråden

Denne går alt i fra inntrykk til spørsmål om hjelp osv...

 

Er ikke så flink med emnetittler :p

 

Så lenge du ikke kaller den for, "Den store Mass Effect tråden" går det vel greit, for tråder med det navnet virker å bli slettet uansett hvor interessert brukerne er av dem.

Hva med, Mass Effect, Meninger og Tips ? :ermm:

Lenke til kommentar
Er det noen her som har gode forslag om en ny emnetittel på denne tråden

Denne går alt i fra inntrykk til spørsmål om hjelp osv...

 

Er ikke så flink med emnetittler :p

 

Så lenge du ikke kaller den for, "Den store Mass Effect tråden" går det vel greit, for tråder med det navnet virker å bli slettet uansett hvor interessert brukerne er av dem.

Hva med, Mass Effect, Meninger og Tips ? :ermm:

 

Takk skal du ha ;)

Skal endre denne med engang

 

har spilt snart 25 timer og er ikke ferdig med første gjennomgang av spillet

Har tatt en liten pause før jeg skal begynne å spille Mass Effect

Må bare spille meg lei Skate og de :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Synes det er helt konge:) Er ferdig med hovedoppdragene, men har starta på nytt nå ( Men har fortsatt alle våpen og stats) så jeg kan gjøre noen flere side oppdrag.

 

Så hvis man starter på nytt, så starter man med alle våpen og stats man hadda fra da man fullførte det?

Lenke til kommentar

Fikk spilt igjennom i går, sett slutten og er på en måte veldig fornøyd med opplevelsen, MEN

dette må man jo spille igjennom en par-tre ganger for å få fullt utbytte av det, skjønner jeg nå :)

 

Det var mange episoder der jeg virkelig slet med å velge hva jeg skulle gjøre, de som har spilt igjennom vet hva jeg mener...

 

For eksempel:

 

Hvordan kan man unngå at Wrex dør?

 

eller

 

Skal man la Kaidan eller Ashley i stikken? Usj, den slet jeg med...

 

 

Uansett: Kanonspill! Neste gjennomspilling skal jeg være kuk og alltid svare frekt og slemt :D

Lenke til kommentar

quote name='xstian' date='14/01-2008 : 10:43' post='10340331']

 

Hvordan kan man unngå at Wrex dør?

 

eller

 

Skal man la Kaidan eller Ashley i stikken? Usj, den slet jeg med...

 

 

For å redde Wrex må du ha høy nok Charm eller Intimidate slik at du kan velge de svaraleternativene som er i blått og rødt.

Jeg kaster alltid bort Kaidan jeg ^^ Man må jo redde damene og skape litt drama.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...