FredrikFtw Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 LoL, sorry. Trodde flesteparten hadde gjennomført dette spillet nå. Uannsett, hold dere borte fra tråder slik som det her til etter dere har gjennomført spillet. Dette er ikke akkurat en spoilertråd, så jeg vil anbefalle at du slår på plass spoilertags der de hører hjemme. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 LoL, sorry. Trodde flesteparten hadde gjennomført dette spillet nå. Uannsett, hold dere borte fra tråder slik som det her til etter dere har gjennomført spillet. Kanskje det er du som burde holde deg borte fra tråder som denne? Les emnetittelen en gang til. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Emnetittelen lyder: "Mass Effect, hva synes dere om spillet"? Man trenger ikke ha runda et spill for å synes noe om det... Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Emnetittelen lyder: "Mass Effect, hva synes dere om spillet"? Man trenger ikke ha runda et spill for å synes noe om det... Nei, men heller ingen grunn til å surmule om folk som deler sine erfaringer kommer med en spoiler eller to. Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg synnes mass effect var sånn midt på treet. litt mye lagg men det hører jo med... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Emnetittelen lyder: "Mass Effect, hva synes dere om spillet"? Man trenger ikke ha runda et spill for å synes noe om det... Nei, men heller ingen grunn til å surmule om folk som deler sine erfaringer kommer med en spoiler eller to. En spoiler eller to? Nå er jo dette end-sequence, og en ganske stygg spoiler synes jeg. Jeg er jo ferdig for lengst og elsker spillet. Har ikke opplevd framedrop. Svak 10/10, ettersom det ble litt mye tomme planeter og "survey", samt litt uoversiktlig inventorysystem, upgrade og lignende. Nå er jeg vant til lignende spill, og er ikke helt enig i at læringskurven er så hard som bildet over skulle tilsi Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er tydelig at Mass Effect prøver å presse 360 så hardt det kan. Når mange ting skjer på skjermen faller framerates ganske kraftig(Spesielt når du kjemper mot biotics) og en gang på en uncharted world gikk jeg ut av mako får å gå inn i en gruve og på veien opp falt FPS ned til rundt 1-10 FPS. Måtte restarte for å fikse problemet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har merket framedrops jeg også, heldigvis plager det meg ikke, også merket at textures loades mye mye treigere, men tror jeg kunn merka det fordi en kompis hadde gjort meg klar over det. vanligvis når jeg spiller så gode spill som mass effect er jeg helt inne i historien at jeg ser forbi sånne ting, det plager meg ikke. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har merket framedrops jeg også, heldigvis plager det meg ikke, også merket at textures loades mye mye treigere, men tror jeg kunn merka det fordi en kompis hadde gjort meg klar over det. vanligvis når jeg spiller så gode spill som mass effect er jeg helt inne i historien at jeg ser forbi sånne ting, det plager meg ikke. Samme her egentlig. Før det siste "laget" med textures loader ser det ut som et spill med gjennomsnittlig bra grafikk og når det siste kommer ser det helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hehe, ja det blir litt som å se forvandlingen fra PS2 til Xbox 360. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ferdig med første gjennomspilling nå. Fantastisk spill, gjorde neste bare main quest. Så nå er det på gang med gjennomspilling nummer 2. Må gjøre side questene og Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da bør du også velge annen annen klasse, og en annen sosial fremgangsmåte i mainquest, for ikke å kjede deg. Sidequestene i seg selv er ofte litt repetive, selv om noen av dem har gode historier og slikt. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hadde tenkt å prøve meg som en adept eller soldier på andre gjennomspilligen. Spilte som Vanguard nå, som var en artig klasse. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ferdig med første gjennomkjøring nå. Brukte 15 timer ish, og var Vanguard. Et fantastisk spill, med en fantastisk, "heroisk" slutt Jeg tror ikke jeg kjører igjennom en gang til. Får heller prioritere å komme meg igjennom andre titler. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er tydelig at Mass Effect prøver å presse 360 så hardt det kan. Når mange ting skjer på skjermen faller framerates ganske kraftig(Spesielt når du kjemper mot biotics) og en gang på en uncharted world gikk jeg ut av mako får å gå inn i en gruve og på veien opp falt FPS ned til rundt 1-10 FPS. Måtte restarte for å fikse problemet. Trur ikkje maskinvaren er problemet. BioWare er kjend for å laga spel som slit med framedrops. Lenke til kommentar
juletred Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har blitt ferdig med Citadel, Feros og Noveria. Virmire er den eneste planeten jeg ikkje har besøkt enda.. Er spillet over når jeg blir ferdig med Virmire? Eller får jeg tilgang til flere ''koloniserte'' planeter som main story skal fortsette på? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 er en planet til etter de tre Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er tydelig at Mass Effect prøver å presse 360 så hardt det kan. Når mange ting skjer på skjermen faller framerates ganske kraftig(Spesielt når du kjemper mot biotics) og en gang på en uncharted world gikk jeg ut av mako får å gå inn i en gruve og på veien opp falt FPS ned til rundt 1-10 FPS. Måtte restarte for å fikse problemet. Om du tror Mass Effect presser de tre kjernene i CPU'en til Xbox360, tar du feil Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må bare nevne (muligens en liten spoiler) : Var skikkelig tøft når jeg fikk ta over Normandy etter "generalen", og måtte holde en sånn klassisk inspirerende tale for resten av mannskapet. Det var bare skikkelig herlig. Selv om også utnevnelsen til Spectre var stor, så var den talen hakket større. Har ellers akkurat reddet Liara, og gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå