Gå til innhold

Mass Effect, Meninger og Tips


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emnetittelen lyder: "Mass Effect, hva synes dere om spillet"? Man trenger ikke ha runda et spill for å synes noe om det...

 

Nei, men heller ingen grunn til å surmule om folk som deler sine erfaringer kommer med en spoiler eller to.

 

 

En spoiler eller to? Nå er jo dette end-sequence, og en ganske stygg spoiler synes jeg. Jeg er jo ferdig for lengst og elsker spillet. Har ikke opplevd framedrop.

 

Svak 10/10, ettersom det ble litt mye tomme planeter og "survey", samt litt uoversiktlig inventorysystem, upgrade og lignende.

 

Nå er jeg vant til lignende spill, og er ikke helt enig i at læringskurven er så hard som bildet over skulle tilsi :p

Lenke til kommentar

Det er tydelig at Mass Effect prøver å presse 360 så hardt det kan. Når mange ting skjer på skjermen faller framerates ganske kraftig(Spesielt når du kjemper mot biotics) og en gang på en uncharted world gikk jeg ut av mako får å gå inn i en gruve og på veien opp falt FPS ned til rundt 1-10 FPS. Måtte restarte for å fikse problemet.

Lenke til kommentar

Har merket framedrops jeg også, heldigvis plager det meg ikke, også merket at textures loades mye mye treigere, men tror jeg kunn merka det fordi en kompis hadde gjort meg klar over det. vanligvis når jeg spiller så gode spill som mass effect er jeg helt inne i historien at jeg ser forbi sånne ting, det plager meg ikke.

Lenke til kommentar
Har merket framedrops jeg også, heldigvis plager det meg ikke, også merket at textures loades mye mye treigere, men tror jeg kunn merka det fordi en kompis hadde gjort meg klar over det. vanligvis når jeg spiller så gode spill som mass effect er jeg helt inne i historien at jeg ser forbi sånne ting, det plager meg ikke.

 

Samme her egentlig. Før det siste "laget" med textures loader ser det ut som et spill med gjennomsnittlig bra grafikk og når det siste kommer ser det helt fantastisk ut.

Lenke til kommentar
Det er tydelig at Mass Effect prøver å presse 360 så hardt det kan. Når mange ting skjer på skjermen faller framerates ganske kraftig(Spesielt når du kjemper mot biotics) og en gang på en uncharted world gikk jeg ut av mako får å gå inn i en gruve og på veien opp falt FPS ned til rundt 1-10 FPS. Måtte restarte for å fikse problemet.

Trur ikkje maskinvaren er problemet. BioWare er kjend for å laga spel som slit med framedrops.

Lenke til kommentar
Det er tydelig at Mass Effect prøver å presse 360 så hardt det kan. Når mange ting skjer på skjermen faller framerates ganske kraftig(Spesielt når du kjemper mot biotics) og en gang på en uncharted world gikk jeg ut av mako får å gå inn i en gruve og på veien opp falt FPS ned til rundt 1-10 FPS. Måtte restarte for å fikse problemet.

 

Om du tror Mass Effect presser de tre kjernene i CPU'en til Xbox360, tar du feil :)

Lenke til kommentar

Må bare nevne (muligens en liten spoiler) :

 

Var skikkelig tøft når jeg fikk ta over Normandy etter "generalen", og måtte holde en sånn klassisk inspirerende tale for resten av mannskapet. Det var bare skikkelig herlig. :p Selv om også utnevnelsen til Spectre var stor, så var den talen hakket større. Har ellers akkurat reddet Liara, og gleder meg til fortsettelsen. :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...