Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Merket aldri noe trege loadingtimes, heisturer derimot var en annen sak, ble fasinert av den heismusikken. Men dette spillet fortjener rett og slett all hypen det har fått, det er lengesiden jeg har følt meg så knyttet til spill karakterer som jeg gjør i Mass Effect. Combat kan være litt forvirrende til tider når du blir oversvermet og ikke finner deg et sted å slenge deg, men utenom det så er det bare småpirk på litt treig loading av teksturer, men det klarte jeg fint å leve med igjennom alle timene og kommende timene(!) Historien fenger og karakterene er godt utført. Absolutt et spill jeg mener at de aller fleste burde ha i samlingen sin, jeg må bare takke BioWare for at de gjore det igjen. Nydelig levert! heiseturene er loadingen... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har bare spillt i 9timer og elsker det men savner en tutorial (PA: Okay, now drown less) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har vel spilt ca drøye 5 timer eller noe sånt. Når er det problemene med loadetid og textures og frame rates begynner? Blir det ikke værre enn dette så skjønner jeg ikke hele tatt hva enkelte klager over. Men som sagt jeg har spilt bare drøye 5 timer. Men jeg merker ikke noe tid til det i hele tatt. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ved å slå av film grain tingen og blure effekten kommer det frem en grafikk som er så fenomenal fantastisk at det er vondt å la være å se på. Personlig likte jeg veldig godt grain og blur effekten. Ga spillet et ekstremt cinematisk feel som passet perfekt til historiefortellingen. Har bare kommet til citadel'et foreløpig, men så langt er det definitivt årets spill for min del. Dialogene, omgivelsene, kampene... ja, allt fungerer. Lenke til kommentar
ExE Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har spilt Mass Effect i snart 6 timer og har så vidt begynt på main story, har kost meg med interessante side quests. De fantastiske dialogene gjør at jeg vil høre absolutt alt hva folk har å si om seg selv også videre. Syns også Codex delen var interessant, der man får mer informasjon om det troverdige universet man er en del av. Veldig greit at det er frivillig også i og med at alle ikke er helt gira på masse masse informasjon, men for oss som liker å få litt dybde i historien og hva som foregår så er codexen en veldig kjekk ting. Må bøye meg i støvet for BioWare, har aldri hatt en slik følelse i et spill, alt er så troverdig og gjennomført. Dere som ikke liker dette spillet burde finne dere noen andre hjernedøde shooters å spille. Syns rett og slett enkelte gamere har blitt for kresne. Men nå bærer det tilbake til X-boxen, kos dere med Mass Effect alle sammen!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hvor finner jeg den lille kladden vi kaløler jorda? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Spor etter troll er fjernet. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hvor finner jeg den lille kladden vi kaløler jorda? Finn Local på Galaxy Map, om du har fått oppdraget som bringer deg dit da. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Syns det til stadigheter er altfor mye hakking og dårlig framerate. Inloading textures er noe dritt... Det ødelegger en del... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har bare spillt i 9timer og elsker det men savner en tutorial (PA: Okay, now drown less) Det skal være no tutorial greier i hovedmenyen et sted, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Har bare spillt i 9timer og elsker det men savner en tutorial (PA: Okay, now drown less) :!: De tre fra Mass Effect der var råbra. Kunne vært litt mer forklaring i starten ja. Gikk litt fort og skjønte ikke at jeg kunne lage egen character, så jeg springer rundt med soldaten John Shepard :--/ edit: Shit, bra du sa ifra Bear^ Hadde jo nettopp 5555 innlegg og skulle ta en pause der. (klarte det i 3 minutt) Så skal prøve å ikke poste mer nå på en liten stund) Endret 25. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 @Øyvind: I det jeg skriver dette leser jeg i din statistikk: Bruker Innlegg: 6666 Ble medlem: 23/01-2003 Det var litt for mange like tall etter hverandre. Hører du et knakk på døren, ikke åpne. Its HIM -> Anyway: Var ikke mye tutorial i starten nei, men det var ikke så vanskelig å sette seg inn i. Er mange RPG spill som jeg skulle ønske hadde 3 kapittel med Tutorials fordi de nærmest krever at du er ansatt av NASA og romprogrammet deres (som matematiker). Så Mass Effect's litt forenklete system passer meg perfekt, og gidder jeg ikke mokle med oppdateringene en gang kan jeg bare autolevel. Godt jobbet av Bioware. Ikke bare skapte de en enorm hypp rundt spillet, de klarte faktisk å leve opp til forventningene. Det er dyktig jobbet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Glad for at spillet ikke er så avansert. Har ikke fått meg spillet ennå, og ville ikke helle hvis det var så avansert, siden da kan det ofte bli slik at jeg aldri kommer skikkelig inn i spillet, siden jeg ikke alltid får spilt så mye over lengre sammenhengende tid. Er alltid kjipt å måtte sette seg ned og pugge alt på nytt hver gang du slår på spillet igjen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bare jeg som blir forvirret over kjøpe systemet? Syns det er nok dill å velge riktig våpen/ustyr. Det å faktisk kjøpe blir enda verre, alt for uoversiktelig for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Bare jeg som blir forvirret over kjøpe systemet? Syns det er nok dill å velge riktig våpen/ustyr. Det å faktisk kjøpe blir enda verre, alt for uoversiktelig for min del enig rotete system, har ikke peiling på hva jeg skal ha eller hva som er bedre osv.. og når man velger ting til fyrene side burde det være en knapp man trykket på for og få det beste med engang. er det slik at når jeg har 1stk pistol så kan alle 3 ha den pisrolen? eller må jeg ha 3 pistoler i inventory? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 enig rotete system, har ikke peiling på hva jeg skal ha eller hva som er bedre osv..og når man velger ting til fyrene side burde det være en knapp man trykket på for og få det beste med engang. er det slik at når jeg har 1stk pistol så kan alle 3 ha den pisrolen? eller må jeg ha 3 pistoler i inventory? Tja, synes du det er rotete, er du kanskje ikke klar for å oppgradere utstyret så mye enda. Det blir klarere etterhvert som man lærer navnene å kjenne. Dessuten kan du trykke på X for å få opp en sammenligning mot utstyret som er equippa av de forskjellige lagmedlemmene dine du har med deg. Har du 1 stk pistol av en bestemt type, er det én som kan equippe den av gangen. Skal alle tre ha samme pistol, må du skaffe to til. På den annen side, alle deler inventory, så unequipper du noe, går det tilbake til felles inventory. Bare vær obs på at de lagmedlemmene du ikke har med deg på oppdrag beholder utstyret, men dette kan du relativt enkelt bytte om på på Normandy. En knapp for å få det beste utstyret med en gang.. Er du sikker på at du vil ha det? Det er jo hele tiden en avveiing om hvem som skal ha utstyret. Noen er eksperter i assault rifle, noen i shotgun, etc. Og en funksjon som hadde fordelt våpen basert på hvor gode alle var ville i alle fall for min del være fordummende og jeg tror ikke jeg ville like å miste den kontrollen på utstyret mitt. Nuvel, jeg har bare spilt ni timer, er såvidt begynt på main story etter Citadel. Hvordan noen klarer å pløye igjennom main story på 11 timer er for meg et mysterium. Da kan jeg ikke skjønne annet enn at mange dialoger glatt har blitt hoppet over, og side quests har blitt ignorert... Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jess da var jeg akkuratt ferdig med første gjennomgang, klokka inn 30 timer ca. Gjorde alt av side quests og jeg må bare si at dette er absolutt det beste spillet jeg noen gang har spilt. Var oppriktig lei meg da spillet var over for jeg trivdes så godt i spillets historie Jaja bare å skru vanskelighetsgraden ett hakk opp og velge en annen klasse da :!: Dette er et spill med høy gåsehudsfaktor av den digge typen Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har spilt litt over 10timer nå og har stort sett bare gjort sidequests så langt. Helt herlig dette spillet. GotY og blant mine topp 10, eller kanskje topp 5, favoritter gjennom tidene. Alt annet blir en nedtur etter dette..... Lenke til kommentar
Dec Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Takker for denne lille inventory guiden Baltie! Må innrømme at er litt forvirret enda, savner en manual med litt dybde. Men driver å surrer rundt på Citadel enda, så ikke klokket mange timene enda, kommer seg vel. Spillet er fantastisk det!! Men du, hvordan oppgraderer man ammunisjon? Endret 25. november 2007 av Dec Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 på equipment så på det våpenet du skal ha annen ammo til trykker du på X, så trykker du til høyre med stikka så kan du velge ammo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå