Lakus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fikk hun vel etter 8 timer elns jeg. Hvordan? Vet ikke om jeg gjorde noe spesielt ettersom dette er første gang jeg spiller igjennom. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fikk hun vel etter 8 timer elns jeg. Hvordan? Vet ikke om jeg gjorde noe spesielt ettersom dette er første gang jeg spiller igjennom. Har hatt hun en stund jeg, og har bare spilt i 5 timer. Kommer vel an på hvilken rekkefølge du gjør main quest i og om du gjør side quests. Jeg har ikke giddi gjøre en eneste.. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hmm, rart, jeg trodde jeg gjorde det i den riktige rekkefølgen. Får prøve på en annen måte neste playthrough The Game of the Year video Det er helt utrolig, Mass Effect er jo ikke en gang nominert som årets spill! EDIT: Fikk en 5.plass i Best XBOX360 game of the year hos GameSpy. Endret 30. desember 2007 av Bakoversveis Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hmm, rart, jeg trodde jeg gjorde det i den riktige rekkefølgen. Får prøve på en annen måte neste playthrough The Game of the Year video Det er helt utrolig, Mass Effect er jo ikke en gang nominert som årets spill! EDIT: Fikk en 5.plass i Best XBOX360 game of the year hos GameSpy. Er ikke litt av greia med ME at det ikke finnes noen "riktig" måte å gjøre ting på? Har brukt 10 timer nå og har akkurat begynt å lete etter henne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er ikke litt av greia med ME at det ikke finnes noen "riktig" måte å gjøre ting på? Har brukt 10 timer nå og har akkurat begynt å lete etter henne. Nettop. Det er opp til en selv og bestemme når, hvem og hvor. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jepp. Jeg brukte lang tid på å få henne første gang, men nå skaffer jeg henne fortest mulig. Hun er dritbra med mindre du allerede er en biotics-bruker. Kan en mannlig shepard ha seg med Kaiden? Nop Endret 31. desember 2007 av Xpm Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har ikke spilt særlig lenge enda, kanskje en 3 timer, men spillet virker ganske så bra. Regner med at det kommer til å bli bedre jo lengre jeg spiller nå. Merker at likheten til KotOR-spillene er stor, og at jeg savner lightsabers og Star Wars universet. Hadde det bare vært KotOR 3 og ikke Mass Effect. Ellers så så jeg på en video for lenge siden at man under samtaler kunne avbryte den som snakket, og si noe selv. Er det mulig, og i så fall hvordan gjør jeg det? Har ikke toret å prøve meg frem. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ellers så så jeg på en video for lenge siden at man under samtaler kunne avbryte den som snakket, og si noe selv. Er det mulig, og i så fall hvordan gjør jeg det? Har ikke toret å prøve meg frem. Ikke mulig i salgs versjonen, var vist bare mulig i demoen de viste Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gjennomførte det for tredje gang idag. Fikk charmismatic, paragon og paramour achivmenten denne gang. Mangler bare litt poeng nå så er jeg level 60. Regner med en swipe gjennom eden prime en fjerde gang skal sikre Power Gamer achivmenten. Lenke til kommentar
juletred Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gjennomførte det for tredje gang idag. Fikk charmismatic, paragon og paramour achivmenten denne gang. Mangler bare litt poeng nå så er jeg level 60. Regner med en swipe gjennom eden prime en fjerde gang skal sikre Power Gamer achivmenten. javel Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som spurte om din mening? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hmm spiller igjennom igjen nå å fant the fan, altså conrad verner.. men hvor finner jeg han etterpå det? liksom, hvis noen skjønner. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Spill et mission til, å gå tilbake til der han var først. Han har ikke flyttet seg. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Spill et mission til, å gå tilbake til der han var først. Han har ikke flyttet seg. Tusen takk=) Lenke til kommentar
juletred Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Spill et mission til, å gå tilbake til der han var først. Han har ikke flyttet seg. Hvor i citadel er det han står første gangen? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Spill et mission til, å gå tilbake til der han var først. Han har ikke flyttet seg. Hvor i citadel er det han står første gangen? I toppen av Ward markets like ved disken til Volus kjøpmannen. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor langt har jeg kommet (les, hvor langt er det igjen) når jeg er på Peak 15? Og hvordan i all verden klarer jeg å drepe Matriarch Benezia? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vel først og fremst - har du brukt skills poengene dine? Både på squad members også. Husker jeg sleit noe forferdelig, helt til jeg fant ut at jeg hadde 23 poeng som venta på å bli fordelt. Plutselig hadde jeg carnage på shotgun, easy peasy Dette finner du start - squad - så finner du selv resten ut. Bruk LT og RT til å rotere mellom dine squad members. Om du allerede veit dette og ikke, hvertfall var en RPG idiot som meg, bruk dekning og squad members ofte. Lås en av dine venner inn på 1 fiende. Så tar du selv ut resten. Pass på å gå unna hver gang en Benezias vakter sender stasis på deg(du fryser) Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor langt har jeg kommet (les, hvor langt er det igjen) når jeg er på Peak 15? Og hvordan i all verden klarer jeg å drepe Matriarch Benezia? Hvor lanft du har igjen av spillet er jo avhengig av hva annet du har gjort av de tre første hovedoppdragene. Når det gjelder det andre spørsmålet. Det er ikke noe poeng å skyte på henne. Sørg for at du dreper alle Geth og Asari kommando folka hennes. Hver gang hun henter frem nye folk mister hun litt krefter. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja første gangen slet jeg veldig, men Andre omgang på hardcore, og tilogmed tredje på insane er Benezia lett som ingenting. Første du burde gjøre er å løpe til høyre for så å ta dekning bak kassene der. De første Asari Commandos som kom i filmsekvensen vil følge etter deg så du lett kan drepe dem med litt tech/biotic og medlemmene i gruppen din. Hold deg i dette hjørne så den store glassboksen er i mellom deg og Benezia. Dette gjør så hun ikke kan kaste Stasis på deg. Etter Asari Commandos er det noen Geth under platformen Benezia står på. Etter dem fortsett bortover veien, igjen til "høyre", og du vil se noen Geth helt borte på den andre siden. Lett å ta ut med rifla, selv om du ikke har puttet poeng i Sniper. Når du har drept dem, løp tilbake der du først søkte dekning. Neste pulje vil sende Geth rett bak deg der du gjemte deg i begynnelsen. Sabotage, Lift/Singularity er nøkkelen her, men det er egentlig ikke så vanskelig. Noe av det letteste å bruke er Liara og Garrus. Tren Garrus raskt opp til å bli en snikskytter (Sniper ). Liara's Lift og Singularity gjør det så lett å holde fienden på plass, mens Garrus' Sabotage/Damping gjør de fleste fiender ubrukelige. Assassination setter en fiende ut av spill for alltid på et blunk. Bare pass på å pause spillet hyppig så du får tid til å orientere deg, og ikke la medlemmenes krefter gå ubrukt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå