Tomtruck Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har rundet spillet med et kvinnfolk(av åpenbare grunner), brukte vel knappe 20 timer :/. Uansett så klarte jeg å ende i seng med Kaidan istede for Liara. Snakk om nedtur... Da har du kosepratet for mye med han vet du Første gang jeg spilte måtte jeg velge mellom Ash og Liara. Valgte Ash da. Andre gang spilte jeg som en snill pike og endte i halmen med Liara Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det skulle gått an å blitt med Saren på hans ferd mot herredømme synes jeg. Følte jeg ikke fikk være ond nok nå. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg er aboslutt på "dealer'n" med Kaiden nå, føler at vi har en connection (Jeg er en kvinne). Burde jeg stoppe det og heller prøve meg på en av damene? Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Når er det man kan drive sånn? og flørte osv, og evt havne i senga? Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg lurer litt på dette med grafikken i Mass Effect. En kan jo skru av og på motion blur og film grain. Jeg spiller ikke på flatskjerm, men på en ikke så alt for gammel bredskjerms-TV med "boks" bak. Film grain ble bare i veien for meg, gjorde bare detaljene altfor grumsete på skjermen. Nå har jeg skrudd av og på motion blur i drøssevis av settinger, men er ærlig talt ikke kar om å se hva det egentlig går ut på. Det har noe med lyset å gjøre, har det ikke? Og hva synes dere, av eller på? Veldig fint om noen kunne svare meg på dette. Lurer fælt på dette med motion blur. Lenke til kommentar
9374j Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg lurer litt på dette med grafikken i Mass Effect. En kan jo skru av og på motion blur og film grain. Jeg spiller ikke på flatskjerm, men på en ikke så alt for gammel bredskjerms-TV med "boks" bak. Film grain ble bare i veien for meg, gjorde bare detaljene altfor grumsete på skjermen. Nå har jeg skrudd av og på motion blur i drøssevis av settinger, men er ærlig talt ikke kar om å se hva det egentlig går ut på. Det har noe med lyset å gjøre, har det ikke? Og hva synes dere, av eller på? Veldig fint om noen kunne svare meg på dette. Lurer fælt på dette med motion blur. Film-grain: Kornete effekt http://en.wikipedia.org/wiki/Film_grain Motion-blur: At kjappe bevegelser blir blur'ete (eh.."klint utover") http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_blur Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Når er det man kan drive sånn? og flørte osv, og evt havne i senga? Min dame begynte å flørte med han etter noen main story oppdrag, og noen samtaler med fyren. Gå å snakk med han/hun du ville flørte med etter hvert oppdrag du gjør. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg er aboslutt på "dealer'n" med Kaiden nå, føler at vi har en connection (Jeg er en kvinne). Burde jeg stoppe det og heller prøve meg på en av damene? vel du vil få achievement ut av det uansett hvem du ligger med at de i crewet ditt, men vil si liara er bedre enn kaiden! Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Okey, takker for svar Siste spørsmål på en stund, hvem pleier dere å ha med i squaden? Jeg klarer meg ikke uten Kaiden (Max first aid) og Garrus (Maks decryption, tactical armor og assault rifle), Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Pleier alltid å ha med Garrus, ellers blir det litt forskjellig på siste plassen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Okey, takker for svar Siste spørsmål på en stund, hvem pleier dere å ha med i squaden? Jeg klarer meg ikke uten Kaiden (Max first aid) og Garrus (Maks decryption, tactical armor og assault rifle), Jeg har et spm om first aid skillen. Hva er poenget med den? Påvirker den squadens automatiske healing, eller effekten til medi gel? Hvordan bruker du first aid? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Okey, takker for svar Siste spørsmål på en stund, hvem pleier dere å ha med i squaden? Jeg klarer meg ikke uten Kaiden (Max first aid) og Garrus (Maks decryption, tactical armor og assault rifle), Vel jeg velger heller etter hvem jeg liker mest, vet det er litt dumt å ikke få utnytta alt til fullt, men heldigvis liker jeg best garrus,kaiden og Liara. Hater ashley. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Okey, takker for svar Siste spørsmål på en stund, hvem pleier dere å ha med i squaden? Jeg klarer meg ikke uten Kaiden (Max first aid) og Garrus (Maks decryption, tactical armor og assault rifle), Jeg har et spm om first aid skillen. Hva er poenget med den? Påvirker den squadens automatiske healing, eller effekten til medi gel? Hvordan bruker du first aid? First aid øker først og fremst effekten til medi-gel, men jo høyere skill du får i den unlocker du nye "magier" som skader fiende osv. Den eneste måten jeg bruker first aid er å bruke Y, men bruker noen av magiene som jeg har unlocket også. Så vidt jeg vet så påvirker ikke basic first aid squadens automatiske healing på noen måte. Endret 30. desember 2007 av Bakoversveis Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg varierer veldig på hvem jeg har med. De mest brukte er Wrex, Liara og Garrus. Sistnevnte bruker jeg med sniper. Er denne egentlig noe effektiv synes dere? Av våpen for Shepard selv bruker jeg shotgun (elsk ) og pistol, ettersom jeg er vanguard. Pistol på fiender som er på avstand og hagle på de som kommer nærme.. Endret 30. desember 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det noen måte å se hvor mye i en type skill du mangler når du kommer over ting du ikke har nok i enda?? Er helt starten med å utforske planeter og de jeg har fått lande på er det gjerne 2 spørsmålstegn og et punkt med vrakdeler. Spørsmålstegnene går greit, mens vrakrestene har jeg tydeligvis for lav electronics skill til å å få gjort noe med, men jeg klarer ikke se hvor mye som trengs noe sted. Blir dette ren gjetting når man har fått nok, eller er det noe sted man kan se dette? veldig bra spill så langt; selv om man alt er lei lange heisturer Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Runda det igår og jeg savner det faktisk. Jeg ble så involvert.. Leste alt i codex og satt meg skikkelig inn i det. Når kommer nr 2?? SPilte gjennom som standar Shepard, fordi jeg ikke ville spille kvinne og ville være soldier. Derfor det valget. Så spilte jeg mest med Garrus og Wrex med min side. Likte disse 2 best. Havna i sengs med hu blå dama, selv om jeg prøvde mest på hun andre i crewet (som man får med på Eden Prime). Var nesten fullt paragon. Klarer rett og slett ikke å være kjip i slike spill. Vet ikke hvorfor. Slutten min var meget snill hvor jeg valgte å redde council. Nå sitter jeg igjen og har bare lyst på mer. GoTY for min del, rett foran Mario Galaxy. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Første playthrough var med Garrus og Liara. Sniper og kick ass magi dame slår alt. Men uansett så var jeg soldat og jeg prøvde egentlig å gjøre teamet mitt balansert. Nå som jeg spiller som Vanguard vet jeg ikke helt. Utrolig vanskelig valg (Hvis noen lurer): For romanse side"oppdraget": Hovedsaklig, og som en regel du kan sette deg: alltid svar hyggelig til personen du vil gjøre "oppdraget" med. Ashley/Kaiden 1) Rett etter Eden Prime. Du får en sjanse til å gjøre opp for tidligere feil hvis du var slem mot Ashley på Eden Prime. Vis Jenkins respekt når du snakker til Kaiden 2) Ha Ash og Kai i gruppen din. Gå til Upper Markets like ved Flux og gå til vinduet. Velg "observe" eller noe. Liten dialog med en av dem basert på om du er mann eller kvinne. Dette har du sjanse til å gjøre til du går til Medical Lab for Garrus. (Tror jeg) Etter det er det bare å snakke med dem etter hvert hovedoppdrag. Alle planeter med bestemte veier du kan kjøre og der du havner opp i Comm rommet på Normandy etterpå, kan du regne som et hovedoppdrag. Liara (du kan være begge kjønn) 1) Du får henne ombord på skipet, gi henne en varm velkomst og så snakk med henne i rommet etter sykestuen der du finner doktoren. Som vanlig, vær hyggelig og velg det øverste valget med mindre noen valg helt klart kan bringe dialogen videre på en god måte. Snakk med henne etter hvert hovedoppdrag etter det. Hvis du viser like mye interesse for to personer samtidig Ashley/Liara, Kaiden/Liara vil de snakke med deg om det på et punkt. Finn ut selv hva som skjer. Endret 30. desember 2007 av Xpm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Startet å spille i går. Valgte meg en Soldier jeg bare skal gjøre MQ med, og skal ha en "magi-kis" neste playthrough. Bruker Liara og Ashley og har ikke møtt på noen problemer enda. Spillet er helt fantastisk. Etter jeg først puttet det inn i boksen snurret det i ca 9 timer m/spisepauser. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kan en mannlig shepard ha seg med Kaiden? Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Startet å spille i går. Valgte meg en Soldier jeg bare skal gjøre MQ med, og skal ha en "magi-kis" neste playthrough. Bruker Liara og Ashley og har ikke møtt på noen problemer enda. Spillet er helt fantastisk. Etter jeg først puttet det inn i boksen snurret det i ca 9 timer m/spisepauser. Jeg fikk ikke Liara før etter 16 timer jeg, hvordan klarte du det så tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå