Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hvordan kan det være "Set between the first and second game"? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hvordan kan det være "Set between the first and second game"? Enkelt. A) Forenkler ME2's premisser. De slipper å tenke på hvordan forsette historien med tanke på spillerne's valg av slutt i ME1. B) Lager en "filler" aka. mange tome ord hvorfor Shepard's valg (god/ond) spillte aboslutt ingen rolle what-so-ever. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hvordan kan det være "Set between the first and second game"? Er det ikke boka det er snakk om da? "Mass Effect series of novels: Mass Effect: Ascension. Set between the first and second game" Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk spillet til jul og fullførte nå nettopp ca!=) Syns det var utrolig bra og nærmest noe av det beste jeg har spilt, dialogene og forholdene med crew medlemmene var utrolig gode å spesielle hvis man tok seg tid og tøft at man kunne utvikle et romantisk forhold med noen av dem. Fightinga var ganske simpel og rett på action, men hadde små twista som gjorde det spesielt. Alt i alt et topp solid spill for alle som har xbox, elsker det, å det blir nok spilt mange ganger.. Lite spørsmål, er det ikke mulig å fortsette der det slutta? vil virkelig ikke starte spillet helt på nytt med samme character! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du får ikke begynne med en ny spiller med levelet som du avsluttet med nei. Må nok fortsette med den samme character'n hvis du vil beholde levelet som du har opparbeidet deg. Selv er jeg på min 3. gjennomgang nå med ny character, vanguard klassen og er skikkelig bad ass Første gang spilte jeg som vanlig soldier, og tok da forskjellige valg i dialogene. 2. gang spilte jeg som dame i adept klassen(expert i biotics) og var mors beste barn i dialogene, mens jeg nå som sagt spiller en hensynsløs jævel uten skrupler Det er dette som gjør spillet så jævla genialt. Tror aldri jeg har spilt gjennom et spill 3 ganger på rad før. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Da har jeg (som mange andre) spilt i noen timer, og har ingenting å si annet enn "WOW!". Dialogene, grafikken, historien og slossingen, alt klaffer perfekt sammen og utgjør det beste spillet jeg har spilt noen gang. Det eneste jeg misliker er at de var vanskelig å komme inn i alt i starten, men noen tutorials på internett fikset dette. At jeg lagde Shepard som en dritdigg dame gjorde spillet enda mer spennende Gleder meg til å spille videre, men gruer meg til det er over. Endret 28. desember 2007 av Bakoversveis Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Gleder meg til å spille videre, men gruer meg til det er over. Det har du ingen grunn til. Da lager du deg en ny karakter i en ny klasse og svarer annerledes i dialogene enn det du gjorde første gangen. Spiller du som soldier nå, bør du prøve adept(expert i biotichs) klassen neste gang. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jepp, det har jeg tenkt til Men er det noen som vet hvordan jeg kan bruke lagkameratene mine til å decrypte osv? Får bare gjort det selv nå. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jepp, det har jeg tenkt til Men er det noen som vet hvordan jeg kan bruke lagkameratene mine til å decrypte osv? Får bare gjort det selv nå. Er ikke helt sikker, men jeg trodde at det var "team-techen" så avgjorde? Altså når du setter opp teamet får du jo barer som indikerer hvor sterkt teamet er på hvert felt. For meg virket det i hvert fall slik da jeg var Vanguard. Når jeg ikke hadde noen med tech på laget klarte jeg ikke å åpne noe, men når jeg tok med noen med tech skills gikk det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Spillet velgar automatisk den personen med hlyest skill i det. Så om du ikke har noen på laget som er gode nok til å åpne f.eks en boks, så hjelper det ikke hvor mye du trykker uansett. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fikk spillet til jul, og har nettopp blitt ferdig med det. Tok minimalt med sidequests, siden jeg ble fullstendig oppslukt i storyen! En av de beste, om ikke den beste spillopplevelsen for min del! Hva er egentlig greia med Paragon/Renegade? Hva skjer hvis man komme til et visst nivå på en av de? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Om du i samtalene svarer som en roughneck, atlså frekk i kjeften, får du renegade poeng. Om du er mors beste barn får du paragon poeng. Visst du når 75% av alle paragon/renegade poengene, får du en achivement Holder på med min 3 gjennomgang nå. Er level 54, vil gjerne bli 60 så jeg får 50G achivementen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skal snart starte neste gjennomspilling, syns det var gøyest å være snill pike!=) men får vel være bitch på neste gjennomspilling..! hvis man er bitch kan man fortsatt klare et romantic subplot!? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hvis man er bitch kan man fortsatt klare et romantic subplot!? Jeg var ond på andre gjennomspilling (god første), og jeg klarte det ja. Er bare å være snill i de samtalene med Ashley og Liara. God/ond systemet er nemlig ganske annerledes fra KotOR. God og ond er adskilt I ME, det ene går ikke ut over det andre om du skjønner. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg lurer litt på dette med grafikken i Mass Effect. En kan jo skru av og på motion blur og film grain. Jeg spiller ikke på flatskjerm, men på en ikke så alt for gammel bredskjerms-TV med "boks" bak. Film grain ble bare i veien for meg, gjorde bare detaljene altfor grumsete på skjermen. Nå har jeg skrudd av og på motion blur i drøssevis av settinger, men er ærlig talt ikke kar om å se hva det egentlig går ut på. Det har noe med lyset å gjøre, har det ikke? Og hva synes dere, av eller på? Lenke til kommentar
9374j Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er level 32 nå og skal til å bevege meg til Ilos. Kjører en clean earthborn war-hero soldat og holder meg til the light side of the force... Er det store forskjeller på når man kjører renegade ? Alternativ slut, (ondere ansikt som i kotor?) etc... Kan man spille på nytt med samme karakter MEN med annen klasse? Angret litt på at jeg ikke tok vanguard eller sentinel i stedet for soldat. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er ikke mulig, dessverre, men du kan jo lage en helt lik, bare skift klasse? Nå er jeg på oppdraget med Matriarch Benezia og Peak 15, beste oppdraget så langt i spillet Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Syns dialogene, citadel i starten og der man redder liara er definitivt det beste ved hele spillet=) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har rundet spillet med et kvinnfolk(av åpenbare grunner), brukte vel knappe 20 timer :/. Uansett så klarte jeg å ende i seng med Kaidan istede for Liara. Snakk om nedtur... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Liara er jo mye bedre! shame on you mister!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå