Tomtruck Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Syns spillet skuffet stort når det gjelder "magi", så jeg ville anbefalt soldat, ja. Må si meg halvveis enig, de kunne gjort mye mer utav Biotic og tech powers. Og soldat er desidert enklere å levle opp, og å spille. Må også si meg enig. Har rundet spillet en gang som soldat, og prøver meg nå i adept klassen. Det går lettere som soldat for å si det sånn... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 har spillt det i 6-7 timer nå, og jeg er mektig imponert. topp 3 i år så langt! eneste som irriterer meg grønn er auto-save systemet. helt på trynet :S Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Syns spillet skuffet stort når det gjelder "magi", så jeg ville anbefalt soldat, ja. Må si meg halvveis enig, de kunne gjort mye mer utav Biotic og tech powers. Og soldat er desidert enklere å levle opp, og å spille. Må også si meg enig. Har rundet spillet en gang som soldat, og prøver meg nå i adept klassen. Det går lettere som soldat for å si det sånn... Er det ikke litt kjedelig som vanlig soldag? Blir nesten bare GRAW i sci-fi setting da vel... ? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Syns spillet skuffet stort når det gjelder "magi", så jeg ville anbefalt soldat, ja. Må si meg halvveis enig, de kunne gjort mye mer utav Biotic og tech powers. Og soldat er desidert enklere å levle opp, og å spille. Må også si meg enig. Har rundet spillet en gang som soldat, og prøver meg nå i adept klassen. Det går lettere som soldat for å si det sånn... Er det ikke litt kjedelig som vanlig soldag? Blir nesten bare GRAW i sci-fi setting da vel... ? Er derfor jeg prøver adept klassen nå. Blir sikkert kjedelig ja og spille gjennom flere ganger som vanlig soldat. Jævli kult å sende avgårde en lift for så å pepre fienden med assault riflen Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har komt til Matriarch Benezia bossen, er jo faen meg helt umulig! Har prøvd 20 ganger, men dør hver eneste gang. Noen som har gode tips til hvordan jeg tar knekken på den stygge kjerringa? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Knert de to første. Løp til høyre og så opp, så kommer du til et forhøyet og beskyttet område. Plukk ned de andre vaktene, og gi full pupp når hun angriper etter cutscenen. Mener det kommer to vakter til samtidig som hun angriper, men du står også ganske beskyttet i midten. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det hun første bossen det? Husker ikke navnene på noen akkurat nå, men om det er det, så skal vel man ikke skyte på Benezia i det hele tatt, kun vaktene som kommer fra alle kanter. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Takk! Fikk det til nå, det var en sann lettelse. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvor kan jeg få spectre-training? Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvor kan jeg få spectre-training? Du får "skillen " spectre training etter at du har blitt spectre( ca 2 timer ut i spillet, avhenger av litt forskjellig) Viss du mener hvordan du blir bedre i det? så får du noen poeng hver kang du levler opp. Disse poengene kan du bruke til å å øke spectre training. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Aha, trodde jeg måtte dra til et treningssenter eller noe, levelingen min automatisk. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er lvl 54 nå og er halveis på Virmire missionet. Kan jeg vente å nå level 60? Jeg har gjort alle side questene. Mangler bare alle gassene, metallene og diverse. Trenger jeg finne alle for å nå lvl 60? Vil gjerne ha power gamer achievmenten. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ikke sikker, men når du er ferdig kan du starte på nytt med samme character Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er lvl 54 nå og er halveis på Virmire missionet. Kan jeg vente å nå level 60? Jeg har gjort alle side questene. Mangler bare alle gassene, metallene og diverse. Trenger jeg finne alle for å nå lvl 60? Vil gjerne ha power gamer achievmenten. Tviler egentlig på om det er mulig å bli lvl 60 på første gjennomspilling, de siste levelene krever veldig mye xp. Skal du bli lvl 60 så tror jeg nok at du må starte spillet på nytt igjen med samme karakter som Ghaundan sier. Jeg startet spillet på nytt igjen med en lvl 50 karakter og nærmer meg sluttet av spillet igjen, men er fortsatt bare lvl 58. Mangler enda en del sideoppdrag så skal nok klare det (spiller på hardcore). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 etter første gjennomspilling blir lvl 51-60 unlocka, så det er max lvl50 i første omgang. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 etter første gjennomspilling blir lvl 51-60 unlocka, så det er max lvl50 i første omgang. Hmm, ja stemmer det, og da er selvsagt AvsG selvsagt på andre gjennomspilling. Da tviler jeg egentlig på om du kan nå lvl 60 hvis du bare har noen sideoppdrag igjen. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 DragonCrest: Jeg spiller for andre gang:) Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har ett side-quest som sider jeg skal til Gorgon System i Argos Rho Cluster. Men der finner jeg bare Phoenix og Hydra. Må jeg videre i spillets historie (Skal til Virmire) for å finne Gorgon? Eller er det bug? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Gorgon finnes, let bedre Lenke til kommentar
baltie Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Oj, er Virmire siste quest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå