Gotham Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ble ferdig med spillet på det letteste og lvl 47, fikk unlocka hardcore av det hmm...har runna det på normal på lv.40.... gjorde ikke mye sidequest da. fikk ikke hardcoren. Er det sånn at det er enda en vanskegrad? Insane? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Ble ferdig nå, og må si jeg er ltt skuffa. Sinnsykt bra spill og en klar GOTY. Men det var jo ikke så veldig langt... Hvordan blir det egentlig ved oppfølgeren nå? På slutten får man jo velge hvem som skal lede krigen osv, men hvordan blir det i neste spill? Kommer kanskje ikke noen direkte oppfølger? Endret 7. desember 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ble ferdig med spillet på det letteste og lvl 47, fikk unlocka hardcore av det hmm...har runna det på normal på lv.40.... gjorde ikke mye sidequest da. fikk ikke hardcoren. Er det sånn at det er enda en vanskegrad? Insane? du skal få det uansett vanklighetsgrad, hvis det står "MUST BE UNLOCKED" når du velger hardcore betyr det at du har det. Ble ferdig nå, og må si jeg er ltt skuffa. Sinnsykt bra spill og en klar GOTY. Men det var jo ikke så veldig langt... Hvordan blir det egentlig ved oppfølgeren nå? På slutten får man jo velge hvem som skal lede krigen osv, men hvordan blir det i neste spill? Kommer kanskje ikke noen direkte oppfølger? håper det blir en dirkete ettefølger, du valgte hvem som skulle sitte i "The council" og The Reapers er fortsatt den store trusselen, så jeg tror de fortsetter med dette og i det siste spillet så tar du knekken på The reapers.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som har en liste over hvilke utstyr og våpen som er best i spillet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er jo ikke akkurat vanskelig. Høyeste skade på våpenene, og mest damage reduction / shield på armor. Av mods tok jeg +stability og +skade m/ mer overheating, og medical-saken (hp-regen) til armor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 jo det er litt vanskelig, siden det er så jævlig mye, jeg bruker specter gear X nå, men jeg aner veill ikke om det finnes Specter Gear XX Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så (eller la ikke merke til) noe bra SG X utsyr uten om SG X hagla, fikk bedre fra drops. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvor finner jeg han C-Sec officern som jeg kan prate med for å hjelpe en annen C-sec officer? Hehe.. Sidequestn om han som plages med jellyfishen utenfor Wards Access- Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hvor mye XP må man ha for å nå Level 60? Er på 58. Må jeg spille gjennom mer enn en gang til? Endret 9. desember 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvor mye XP må man ha for å nå Level 60? Er på 58. Må jeg spille gjennom mer enn en gang til? mulig du må spille mer hvis du ikke har tatt nok sidequests Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En gang til: Hvor finner jeg han C-Sec officern som jeg kan prate med for å hjelpe en annen C-sec officer? Hehe.. Sidequestn om han som plages med jellyfishen utenfor Wards Access. Det står i journal at jeg kan prate med en kar i presidum. Hvor??? Er lvl 51 nå, ikke ferdig med alle sidequest, Virmire osv, og Saren. Kommer jeg til å nå lvl 60? (Andre playthrough) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) En gang til: Hvor finner jeg han C-Sec officern som jeg kan prate med for å hjelpe en annen C-sec officer? Hehe.. Sidequestn om han som plages med jellyfishen utenfor Wards Access. Det står i journal at jeg kan prate med en kar i presidum. Hvor??? Er lvl 51 nå, ikke ferdig med alle sidequest, Virmire osv, og Saren. Kommer jeg til å nå lvl 60? (Andre playthrough) Tror jeg kjøpte en license fra han andre jellyfish gubben på presidium, eller du kan bare gi jellyfishen 150 creds eller noe slikt igjennom dialogen. Da får jellyfish preike, men vet ikke hvordan du kan bli kvitt han. Endret 9. desember 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror jeg får Mass Effect imorgen, gleder meg som juling! Noen tips om hva jeg burde starte som, soldat? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Syns spillet skuffet stort når det gjelder "magi", så jeg ville anbefalt soldat, ja. Lenke til kommentar
KylesMom Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Syns spillet skuffet stort når det gjelder "magi", så jeg ville anbefalt soldat, ja. Må si meg halvveis enig, de kunne gjort mye mer utav Biotic og tech powers. Og soldat er desidert enklere å levle opp, og å spille. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har kun en ting å klage på, og det er at han løper som en jente Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har kun en ting å klage på, og det er at han løper som en jente Nåja, er meir lett jogg.. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har kun en ting å klage på, og det er at han løper som en jente Når du ser han danse får du mer å klage over Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 runna det i går kveld.. fin slutt, mye asswoop. i laik! lett et av de beste spilla i år. ble lvl 48 trur jeg. fikk den at jeg hadde fullført 75% av spillet achievementen. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 kom i posten i dag. for et spill! hvem kunne tro at det å løpe rundt og snakke med folk kunne være så artig? dette kan bli en lang natt.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå