KylesMom Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nokon som veit om kortid det kjem downloadable content, og kva dette inneber? Bare tipper, men jeg vil gjette at det kan komme muligheter for flere oppgraderinger til våpen osv. Har ingen anig når det vil komme noe content, nei. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kjøpte Mass Effect for et par dager siden, og nærmer meg slutten nå (tror jeg). Kan vel egentlig bare si at dette spillet har den dypeste historien et spill noensinne har tilbydd meg. Har aldri blitt så fengslet av historien i et spill før. Gameplay er også bra. Men selv om det er morro å plaffe ned aliens og sende dem til værs, så er det dialogen som brillierer i dette spillet. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nettopp ferdig med main-quest nå, og begynte såvidt på min andre playthrough. Herlig slutt. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fikk endelig bestillt meg det i dag! noen som vet hvor raske gamezone er på levering? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 De pleier å være kjappe. Tror ikke jeg ventet mer en noen dager før diverse spill kom til meg. En gang tok det over en måned da, men det var posten sin feil.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 flott! håper jeg får det på lørdag, selv om jeg tviler. hadde vært et fint spill å spille i helga Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Til de av dere som elsker Mass Effect, men som ikke har prøvd KOTOR...dere har seriøst noe å glede dere til:-) Bioware kan dette til fingerspissene! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Eller Jade Empire. Betraktelig bedre enn både KotOR og ME, spør du meg. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er nesten flaut å si det, men Jade Empire har jeg ikke spillt. Satser på det kommer som Xbox Original DL over Live! Begriper ikke hvordan det kan gjøres bedre enn KOTOR da(er en liten SW-nerd)... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tro meg, de har gjort en bedre jobb enn med KOTOR, selv om det var et bra spill. Mass Effect er bare gjennomført konge på alle punkter, bortsett fra litt småhakking her og der. Skulle vært litt bedre optimalisert før det ble gitt ut. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det blir vel en litt subjektiv uttalelse vil jeg tro:) Som staBBer skrev på forrige sider, er det et par punkter ME kommer til kort, men mistforstå meg rett, ME er beste spillet jeg har spillt siden KOTOR og på 360/PC totalt. Men KOTOR innehar enn så lenge første plassen med ME på en finfin andre....alt annet et par hakk under. Rart akkurat det der. Har ingen problemer med å gi et spill som Bioshock 10/10 mens ME "bare" 9/10...men likevel rangere ME som et mye bedre spill:-) Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er enig i at Mass Effect ikke når helt opp der KOTOR er, men jeg tror at de har prøvd å gape over litt for mye når det gjelder ME. De sa liksom at det var mye større, og at man kunne ha enda større valgfrihet når man snakket med andre karakterer. Men jeg har troen på at de får det bedre til med etterfølgeren dersom det kommer noen. Da de allerede har utviklet måten det spilles på, slik at de forhåpentligvis får tid til å lage flere og bedre designet områder, bedre samtaler osv... Samtidig som de kanskje får luket vekk litt av ytelsesporblemene. Gjør de det, samtidig som de har like enorm historie ser jeg for meg at det lett danker KOTOR av førsteplassen for min del Lenke til kommentar
KylesMom Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har spilt KOTOR 1 ( og 2 , forøvrig, selv om det ikke er Bioware som har laget det ) , men Mass Effect synes jeg er mye bedre En ren smakssak selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Eller Jade Empire. Betraktelig bedre enn både KotOR og ME, spør du meg. Dette er en smakssak, personlig så likte jeg alle (Kotor, ME og JE), men syntes egentlig både Kotor og ME er bedre enn JE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 begynte på nytt nå, skulle spille på Hardcore. men fikke ikke byttet før jeg kom til første mission. holder det? får jeg achievementen da? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 begynte på nytt nå, skulle spille på Hardcore. men fikke ikke byttet før jeg kom til første mission.holder det? får jeg achievementen da? Lurer egentlig på det samme selv. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det funker så lenge du skifter FØR du er FERDIG med Edin Prime Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det funker så lenge du skifter FØR du er FERDIG med Edin Prime Good stuff, takker Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 begynte på nytt nå, skulle spille på Hardcore. men fikke ikke byttet før jeg kom til første mission.holder det? får jeg achievementen da? hvordan unlocker man hardcore egentlig? må man gjøre spillet ferdig på veteran? eller må man nå lv 50? lv 60? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 jeg ble ferdig med spillet på det letteste og lvl 47, fikk unlocka hardcore av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå