Bruker-104685 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg fikk som sagt Mass Effect idag, valgte helt vanlig soldat og synes det er konge Men savner litt spells så jeg lurer på om jeg bør velge Vanguard eller ren Adept? Og førsteinntrykket er sykt sykt høyt, lekker grafikk, herligt gameplay, jævla kult att du kan snakke for deg nesten som du vil, kan jo slenge ut stygge kommentarer Enda ett spill som er verdt en 360 alene vil jeg si Spillet er så sinnsykt bra! Hva synes dere? Endret 13. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hvorfor kjøpe en liten, støyende og sviktende hvit boks? Pga Gears of War, Forza 2 og så absolutt pga Mass Effect. Nuff Said. I absolutely love it! Vanguard virker "best" med en fin blanding av både pang-pang og woosh-woosh. Endret 23. november 2007 av Lakus Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fantastisk bra! Årets spill for min del (av de jeg har prøvd, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har nettopp blitt Specter, og jeg må bare si, det er første gang i år jeg faktisk sitter med en klump så langt opp i halsen som det lar seg gjøre. Den snutten som kommer når du blir tatt inn som specter, musikken, stemningen og kampene som ligger bak deg, fikk i alle fall meg til å få klump i halsen og ståpels på armene. Alt i alt har Mass Effect innfrid kravet til de grader. Ved å slå av film grain tingen og blure effekten kommer det frem en grafikk som er så fenomenal fantastisk at det er vondt å la være å se på. Musikken, stemningen og gameplayet er så genialt at det er sykt. Alt er så perfeksjonert at det er sykt at det er mulig å lage alt dette av en gruppe mennesker. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Har spilt i 5 timer nå og digger spillet så langt. Spillet er involverende, spennende, god historie, veldige gode voiceactors og fantastisk pent. Kommer til å kose meg i forhåpentligvis lang tid fremover med, kommer til å granske hver bit av universet. [rant] Men en ting irriterer litt, men det er ikke nødvendigvis noe som kun gjelder Mass effect. Jeg synes veldig mange av nyere rollespill har fordummet rollespill elementene. Jeg ønsker meg et dypere rollespill system, og det ikke nødvendigvis bare i Mass effect som sagt, synes de fleste nyere rollespill har vært for enkle på det området. Hvis utviklere er redde for at alle fps actionjunkie blir fremmedgjort av det, så bare inkluder et "light" rollespill system for de som ønsker det. [/rant off] Endret 24. november 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det beste rollespillet siden FF VII hvis du spør meg. Ergo veldig fornøyd med spillet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ble faktisk "stolt" da jeg ble tatt oppp som en spectre, det var noe spesiel med den stemningen. Fy faen for et rått spill, litt kødden styring på bilen og litt rotete våpenmeny men ellers er alt dritbra. Merker lagg ganske mange ganger også Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ahh, nå gleder jeg meg ekstremt mye! Skal innom GAME på onsdagen å hente Mass Effect og Conan! :-D Lenke til kommentar
patham Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er en god del lag i spillet ja. Hare nettopp blitt specter og dro til min første planet. Fantastisk så langt. Fant ut at jeg klokka inn på 4 timer sålangt. Sikkert tregt Dette er et av de beste spillene i år. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ble faktisk "stolt" da jeg ble tatt oppp som en spectre, det var noe spesiel med den stemningen. Enig! Når de sier Commander Shepard, step forward. Og deretter holder de en tale om hva en specter er og betyr, og alle folkene i rommet ser på deg og det er en stemnigsfull musikk. Helt fantastisk Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis du mener at ME er en kopi av Gears så har du dessverre ekstremt liten peiling på spill, Natski. Hvis man er glad i spill med en god historie så vil man sannsynligvis like ME veldig godt. Hvis man bare liker skytespill hvor det ikke gjør noe at karakterene kun sier "Die" "Cool" og Nice", så er nok Gears noe for deg. Lenke til kommentar
nord Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Klistret til spillet i hele dag. så ufattelig engasjerende historie atter en gang fra BioWare. Kotor kan ta seg en bolle! Endret 24. november 2007 av nord Lenke til kommentar
ze Johner Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Meh, fantastisk spillopplevelse. Men faen så kort main storyen er. Kjørte igjennom den på 11 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 kan man bruke de andre som er med på laget dit til og åpne dører osv? hvis de har høye skills is elektronikk osv? eller drar du nytte av det automatisk? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvis du mener at ME er en kopi av Gears så har du dessverre ekstremt liten peiling på spill, Natski. Hvis man er glad i spill med en god historie så vil man sannsynligvis like ME veldig godt. Hvis man bare liker skytespill hvor det ikke gjør noe at karakterene kun sier "Die" "Cool" og Nice", så er nok Gears noe for deg. Historie i spill bryr jeg meg lite om. Vil jeg ha det ser jeg en film. Og du kan ikke nekte for at gameplayet er ganske likt Gears. 3dje persons skyting, cover system osv. Bare 5 ganger dårligere. Og ikke bare jeg som ikke ble altfor begeistret, spillet fikk bare 7/10 fra Edge f.eks. Kanskje det mest anerkjente spill bladet på markedet. Hvis du virkelig trodde at Mass Effect var et løpe-skytespill ala Gears så skjønner jeg jo at du ble skuffa. Bryr man seg ikke om historien i spill så kan jeg jo gi et lite hint om at du bør la RPG baserte spill være. Men smaken er jo forskjellig. Øyet som ser også. Jeg fant svært få likheter med Gears of War i de timene jeg har spilt. Og takk for det, for endelig kom det et spill med god historie, godt fortalt og svært engasjerende. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noen ganger litt treig loading.. trege heisturer, kjederlig ass.. ellers er det dritbra Lenke til kommentar
worthy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Merket aldri noe trege loadingtimes, heisturer derimot var en annen sak, ble fasinert av den heismusikken. Men dette spillet fortjener rett og slett all hypen det har fått, det er lengesiden jeg har følt meg så knyttet til spill karakterer som jeg gjør i Mass Effect. Combat kan være litt forvirrende til tider når du blir oversvermet og ikke finner deg et sted å slenge deg, men utenom det så er det bare småpirk på litt treig loading av teksturer, men det klarte jeg fint å leve med igjennom alle timene og kommende timene(!) Historien fenger og karakterene er godt utført. Absolutt et spill jeg mener at de aller fleste burde ha i samlingen sin, jeg må bare takke BioWare for at de gjore det igjen. Nydelig levert! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmmm, jeg har spilt Mass Effect i nærmere 40 timer totalt nå og synes kampene kan ligne svært så mye som Gears of War. Enkelte av aliensa er ikke helt ulike heller. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 veldig kort main story ja.. hadde solder først no spiller eg vanguard på hardcore og skal gjere meir ikkje main quest qyest;) Lenke til kommentar
Kn00t Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bare jeg som sleit med å finne fram i det der svære romskipet? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå