Gå til innhold

Logitech Z-5500 generell diskusjon.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ødelakt mitt 4 sett nå. Siste gikk ivei idag. Skjønner faen ikke hvordan jeg får det til :(

Ødelagt? Eller sikringen som har gått? Er du hyppig på å slå det av med knappen bak subben? ;) Jeg bruker bare den knappen når jeg er vekke fra annlegget flere dager eller når jeg er på ferie.

Lenke til kommentar
Kan man bruke 1 3,5mm jack til å høre på lyd med? Laptopen min har bare en lydutgang og jeg vet ikke hvordan jeg får til digital lyd på den heller.

Kjøp deg et lydkort. Har selv kun en helt vanlig laptop og man plugger bare i lydkortet og så funker det fett

Lenke til kommentar

Min er helt rar. Plutselig forsvinner lyden, og på-knappen blinker mellom blått og oransje. Andre ganger kan lyden plutselig begynne å stige sakte men sikkert.. En slik firkant i sekundet. Den skifter lydkilde av seg selv også.. Tror jeg har dradd litt hardt i den kabelen mellom konrolleren og suben.

Men ellers fungerer den fint da :)

Lenke til kommentar
Min er helt rar. Plutselig forsvinner lyden, og på-knappen blinker mellom blått og oransje. Andre ganger kan lyden plutselig begynne å stige sakte men sikkert.. En slik firkant i sekundet. Den skifter lydkilde av seg selv også.. Tror jeg har dradd litt hardt i den kabelen mellom konrolleren og suben.

Men ellers fungerer den fint da :)

Mange av settene har en produksjonsfeil som gjør at kontrollenheten blir for varm. Det er har mange klagt over i denne tråden, så da må du bare levere inn så får du nytt sett tilbake i posten. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har da Z-5500 og er veldig fornøyd med det. Men hvilken modus er best når man skal spille? Har prøvd alle innstillingene som musikk, film osv, men jeg får ikke 5.1 lyd. En av grunnene til jeg kjøpte dette var jo at det skulle være muligheter til å høre om ting kom bak eller foran, men neida.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har da Z-5500 og er veldig fornøyd med det. Men hvilken modus er best når man skal spille? Har prøvd alle innstillingene som musikk, film osv, men jeg får ikke 5.1 lyd. En av grunnene til jeg kjøpte dette var jo at det skulle være muligheter til å høre om ting kom bak eller foran, men neida.

Ahhh, det der klør jeg meg også i hodet over. Spiller f.eks. Gothic 3, men finner ikke helt ut av hva som låter best av diverse innstillinger. Kan jo også forandre fra 5.1 til DTS inne i Gothic, men hører lite forskjell.

Håper noen med mer peiling kan svare oss :-)

Lenke til kommentar

Ahhh, det der klør jeg meg også i hodet over. Spiller f.eks. Gothic 3, men finner ikke helt ut av hva som låter best av diverse innstillinger. Kan jo også forandre fra 5.1 til DTS inne i Gothic, men hører lite forskjell.

Håper noen med mer peiling kan svare oss :-)

Surroundlyd i spill, hvertfall EAX, støtter ikke digital overføring, så vidt jeg vet, så anlegget må være koblet til analogt, og lydkortet satt opp for 5.1, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Du får ikke 5.1 lyd hvis du bruker digital optisk eller coaxial, du må ha analog. Hvis du vil ha 5.1 Dolby digital eller DTS i filmer så må lydkortet støtte det og programmet du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...