EmilO Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har ødelakt mitt 4 sett nå. Siste gikk ivei idag. Skjønner faen ikke hvordan jeg får det til Lenke til kommentar
siindre Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har ødelakt mitt 4 sett nå. Siste gikk ivei idag. Skjønner faen ikke hvordan jeg får det til Ødelagt? Eller sikringen som har gått? Er du hyppig på å slå det av med knappen bak subben? Jeg bruker bare den knappen når jeg er vekke fra annlegget flere dager eller når jeg er på ferie. Lenke til kommentar
Fred-InC Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 hvilken side er billigst på z5500..?? har sett lengre bak her at dere sier at det er et bra annlegg til 2000-2500, men jeg finner bare sider som selger det for 3000..?! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) (Klikkbar ) Hardware.no - Prisguide har svar. Endret 2. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har ødelakt mitt 4 sett nå. Siste gikk ivei idag. Skjønner faen ikke hvordan jeg får det til Kanskje heller satse på Hi-Fi? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 What he said. Bytte trådnavn til: Z 5500 generell diskusjon. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 What he said. Bytte trådnavn til: Z 5500 generell diskusjon. Done! Er blitt mer en informasjonstråd nå så greit med emne-bytte. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Takker. Vi må ha en en slik tråd for dette populære settet. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kan man bruke 1 3,5mm jack til å høre på lyd med? Laptopen min har bare en lydutgang og jeg vet ikke hvordan jeg får til digital lyd på den heller. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Den ene grønne "jacken" holder til å få lyd. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Kan man bruke 1 3,5mm jack til å høre på lyd med? Laptopen min har bare en lydutgang og jeg vet ikke hvordan jeg får til digital lyd på den heller. Kjøp deg et lydkort. Har selv kun en helt vanlig laptop og man plugger bare i lydkortet og så funker det fett Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Min er helt rar. Plutselig forsvinner lyden, og på-knappen blinker mellom blått og oransje. Andre ganger kan lyden plutselig begynne å stige sakte men sikkert.. En slik firkant i sekundet. Den skifter lydkilde av seg selv også.. Tror jeg har dradd litt hardt i den kabelen mellom konrolleren og suben. Men ellers fungerer den fint da Lenke til kommentar
siindre Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Min er helt rar. Plutselig forsvinner lyden, og på-knappen blinker mellom blått og oransje. Andre ganger kan lyden plutselig begynne å stige sakte men sikkert.. En slik firkant i sekundet. Den skifter lydkilde av seg selv også.. Tror jeg har dradd litt hardt i den kabelen mellom konrolleren og suben. Men ellers fungerer den fint da Mange av settene har en produksjonsfeil som gjør at kontrollenheten blir for varm. Det er har mange klagt over i denne tråden, så da må du bare levere inn så får du nytt sett tilbake i posten. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har da Z-5500 og er veldig fornøyd med det. Men hvilken modus er best når man skal spille? Har prøvd alle innstillingene som musikk, film osv, men jeg får ikke 5.1 lyd. En av grunnene til jeg kjøpte dette var jo at det skulle være muligheter til å høre om ting kom bak eller foran, men neida. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Klarte å gjøre det helt store og sprengte anlegget mitt. Det ble ikke boostet da det skjedde, men har vært boostet tidligere. Gjelder garantien da? Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har da Z-5500 og er veldig fornøyd med det. Men hvilken modus er best når man skal spille? Har prøvd alle innstillingene som musikk, film osv, men jeg får ikke 5.1 lyd. En av grunnene til jeg kjøpte dette var jo at det skulle være muligheter til å høre om ting kom bak eller foran, men neida. Ahhh, det der klør jeg meg også i hodet over. Spiller f.eks. Gothic 3, men finner ikke helt ut av hva som låter best av diverse innstillinger. Kan jo også forandre fra 5.1 til DTS inne i Gothic, men hører lite forskjell. Håper noen med mer peiling kan svare oss :-) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Klarte å gjøre det helt store og sprengte anlegget mitt. Det ble ikke boostet da det skjedde, men har vært boostet tidligere. Gjelder garantien da? jeg vet ikke hva boostet betyr, men kan garantere deg at garantien ikke gjelder bare pga du spilte for høyt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har da Z-5500 og er veldig fornøyd med det. Men hvilken modus er best når man skal spille? Har prøvd alle innstillingene som musikk, film osv, men jeg får ikke 5.1 lyd. En av grunnene til jeg kjøpte dette var jo at det skulle være muligheter til å høre om ting kom bak eller foran, men neida. Ahhh, det der klør jeg meg også i hodet over. Spiller f.eks. Gothic 3, men finner ikke helt ut av hva som låter best av diverse innstillinger. Kan jo også forandre fra 5.1 til DTS inne i Gothic, men hører lite forskjell. Håper noen med mer peiling kan svare oss :-) Surroundlyd i spill, hvertfall EAX, støtter ikke digital overføring, så vidt jeg vet, så anlegget må være koblet til analogt, og lydkortet satt opp for 5.1, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har da Z-5500 og er veldig fornøyd med det. Men hvilken modus er best når man skal spille? Har prøvd alle innstillingene som musikk, film osv, men jeg får ikke 5.1 lyd. En av grunnene til jeg kjøpte dette var jo at det skulle være muligheter til å høre om ting kom bak eller foran, men neida. Du får ikke 5.1 lyd hvis du bruker digital optisk eller coaxial, du må ha analog. Hvis du vil ha 5.1 Dolby digital eller DTS i filmer så må lydkortet støtte det og programmet du bruker. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ahh, da blei jeg en del klokere ja :-) Takker for svar folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå