Gå til innhold

Ønsnker å kjøpe halvfingrede sykkelhansker på nettet eller i Kristiansand

Cutthroat Bill

Anbefalte innlegg

Heisann.

For noen få år siden da jeg drev med litt BMX hadde jeg noen ganske kjekke Nakamura halvfingrede sykkelhanser som jeg dessverre klarte å ødelegge. Nå ønsker jeg å skaffe meg ett nytt par av samme slag, eller lignende. Dessverre finner jeg ingen norske nettsider hvor de selger det jeg leter etter. Noen som har noen tips? Jeg skal kanskje en tur til Kristiansand i morgen, så da kan jeg jo stikke innom en eller annen butikk der. Men jeg har lite lyst til å måtte tråle alle butikkene i byen, så hvis noen vet hvor jeg kan finne billige, svarte/hvite, halvfingrede hansker som gir godt grep og som er gode å ha på seg, så hadde jeg satt stor pris på hjelp. :)

Red.: Fant ett bile av noen hansker som ligner veldig på de jeg hadde. Kan man få tak i disse eller lignende i Kristiansand?

gloves.jpeg

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du ha det med teskje? I hvilken av de utallige butikkene i Kristiansand finner jeg billige, svarte/hvite, halvfingrede hansker som gir godt grep og som er gode å ha på seg? Jeg ønsker et spesifikt svar, fra de som har peiling, så jeg slipper å bruke mange timer på å lete etter slike hansker. Eventuelt en link til en norsk nettbutikk.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...