maikzor Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du sier at alle hater han, da burde han vel egentlig ikke være et problem? Det er han som ikke har noen venner og er taperen, vold vil ikke løse noen ting. Bare si "gå å plag noen andre" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Snakk om å dra en tråd opp fra det sorte hullet 2 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvorfor i all verden er det så mange som sier at han skal slå han eller gå loco? Litt for mye mortal combat? Dette er jo fullstendig tilbakestående. Ikke bare ender du opp på et nivå lavere enn han, men du gjør situasjonen verre. Å gi spesielle tips eller teknikker er bare pisspreik. Når man sloss, med mindre man er en eller annen pretensiøs karate-boler som aldri har sloss i hele sitt liv bortsett fra på en plastmatte, så tar man det rent på instinkt, og slår sjeldent motparten eller går inn for å skade. Hva med at du lar han være? Han sliter sikkert nok som det er når du sier at selv lærerne ikke liker han. Var poenget med tråden at du bare ville vite hvordan du skulle vise for alle at du kunne ta han siden du er "en av de sterkeste på skolen"? Om han kødder med noen setter du han bestemt på plass med et slag, eller du legger han i bakken. Hvis ikke kan du begynne i en alder av fjorten å lære deg å ignorere drittsekker, for de er faktisk ikke verdt energien. Du vil møte mange flere av dem i livet. 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fjortistråd.. Jeg ekke fjortis nok til å svare i denne tråden. Wait.. Lenke til kommentar
nosferatus Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Røyker han? Da er alt håp ute. Hahahhahahhaha!! Epic xD Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Snakk om å dra en tråd opp fra det sorte hullet Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Snakk om å dra en tråd opp fra det sorte hullet Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Snakk om å dra en tråd opp fra det sorte hullet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Snakk om å dra en tråd opp fra det sorte hullet Lenke til kommentar
Colado Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har selv hatt der problemet der gutt. Ingen likte denne gutten heller, endte med at jeg terget han lenge nok til at han fikk slått meg først, deretter grisebanket han. Grunnen til at jeg lot han slo først er fordi skolesystemet er heelt fucka så fikk ikke noe utvisning pga jeg banket han i selvforsvar. Vis du skal prøve og ta en fyr mener jeg at nøkkelen til å vinne en kamp er selvkontroll, men ikke for mye. Bruk sefølgelig adrenalin kicket til å sloss, men ikke klikk heelt lissom. Kommer ann på hvor du slår han, men kan faktisk gjøre ganske så vondt å dra til noen. Pleier ikke å gjøre det selv, da knep er det beste jeg kan. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har selv hatt der problemet der gutt. Ingen likte denne gutten heller, endte med at jeg terget han lenge nok til at han fikk slått meg først, deretter grisebanket han. Grunnen til at jeg lot han slo først er fordi skolesystemet er heelt fucka så fikk ikke noe utvisning pga jeg banket han i selvforsvar. Vis du skal prøve og ta en fyr mener jeg at nøkkelen til å vinne en kamp er selvkontroll, men ikke for mye. Bruk sefølgelig adrenalin kicket til å sloss, men ikke klikk heelt lissom. Kommer ann på hvor du slår han, men kan faktisk gjøre ganske så vondt å dra til noen. Pleier ikke å gjøre det selv, da knep er det beste jeg kan. Ja, det er så teit at det norske skolesystemet ikke tillater at man kan terge noen og grisebanke dem fordi ingen liker personen. Det var godt du terget han nok til at han endelig slo deg så du fikk banket drittsekken! Idiot. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har selv hatt der problemet der gutt. Ingen likte denne gutten heller, endte med at jeg terget han lenge nok til at han fikk slått meg først, deretter grisebanket han. Grunnen til at jeg lot han slo først er fordi skolesystemet er heelt fucka så fikk ikke noe utvisning pga jeg banket han i selvforsvar. Vis du skal prøve og ta en fyr mener jeg at nøkkelen til å vinne en kamp er selvkontroll, men ikke for mye. Bruk sefølgelig adrenalin kicket til å sloss, men ikke klikk heelt lissom. Kommer ann på hvor du slår han, men kan faktisk gjøre ganske så vondt å dra til noen. Pleier ikke å gjøre det selv, da knep er det beste jeg kan. Ja, det er så teit at det norske skolesystemet ikke tillater at man kan terge noen og grisebanke dem fordi ingen liker personen. Det var godt du terget han nok til at han endelig slo deg så du fikk banket drittsekken! Idiot. Du ikke forstå, snakk med onkel. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har selv hatt der problemet der gutt. Ingen likte denne gutten heller, endte med at jeg terget han lenge nok til at han fikk slått meg først, deretter grisebanket han. Grunnen til at jeg lot han slo først er fordi skolesystemet er heelt fucka så fikk ikke noe utvisning pga jeg banket han i selvforsvar. Vis du skal prøve og ta en fyr mener jeg at nøkkelen til å vinne en kamp er selvkontroll, men ikke for mye. Bruk sefølgelig adrenalin kicket til å sloss, men ikke klikk heelt lissom. Kommer ann på hvor du slår han, men kan faktisk gjøre ganske så vondt å dra til noen. Pleier ikke å gjøre det selv, da knep er det beste jeg kan. Huh? Hvorvidt du blir utvist eller ikke har fint lite å si, foreldre blir informert og skolen tar tak i det. Det er likegyldig hvem som begynner, å "grisebanke" noen er like patetisk uansett og du blir sett på som et problem på lik linje med han andre (eller et større). At du da kun henviser til at du ikke ble utvist og dermed mener at du ikke fikk noen andre reaksjoner får meg til å anta at du farer med usannheter. Postet av anonym: aee0e5a903ac60ad03e16df06e3bfa6d Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 http://ekstrabladet.dk/nationen/article1519102.ece Noen ganger er det kun ett språk mennesker forstår. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Takk til den som dro opp tråden igjen - Lakus sitt gullkorn var vel verdt det Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Takk til den som dro opp tråden igjen - Lakus sitt gullkorn var vel verdt det versegod! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 og skolen tar tak i det. Postet av anonym: aee0e5a903ac60ad03e16df06e3bfa6d Det er det mest latterlige jeg har hørt. skolen tar tak i det? Jeg har gått på fire skoler og ingen av de har lærerne brydd seg. Ja man forventer at de skal ta tak i det, men de gjør det aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå