Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bølle trøbbel her

Anbefalte innlegg

Jeg mener at du ikke burde slå han, da blir liksom du den nye bølla..

Bruk knepa dine, og legg han i bakken og hold han der til han sier han skal skjerpe seg, gjør han det ikke. Så gjør det igjen, legg han i bakken og vent til han sier det igjen.. og sånn holder du på til han skjerper seg :p

Jeg er selv 17 år, og har ALDRI slått noen i ansiktet før... Har heller ikke noen store planer om det^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en av de sterkeste på skolen og vet åssen man slåss med bryting og knep men har aldri slåst med knyttnever, åssen føles det? Er det vondt?

Ikke der og da. Hvis han du sloss mot har litt peil, så vil du kjenne det i ettertid, men når du får deg et par på tygga, så vil kroppen din pumpe adrenalin som pokker, så du merker ikke en crap.

klarer du å få inn en fulltreffer på undersiden av haka, så er det noe av det mest effektive du kan gjøre. Hvis faren din er spec ops, så vet han hva jeg snakker om her.. han kan sikkert vise deg det.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Gjest Fighter_91

Hvis du vil brekke nesa hans, slå han i nesa. (ikke smart)

Hvis du skal gi han en omgang juling så følg 1,2,3 regelen:

1.venstre slag ved haken, så et kraftig høyre slag ved kinnet.

2.så gir du han venstre albu i kinnet.

3.Så tar du hode hans ned der hvor du gir han flere slag ved munnen/kinnet.

Så sier du noe som aldri plag små barne no'mer vis ikke, blir det reprise;)

slik jeg denger folk, men men steg 1. kan hende det må repeteres(kommer ann på motstanderen)

Hilsen Knut Erik

Svart belte i Thai Boksing

Lenke til kommentar

slik jeg denger folk, men men steg 1. kan hende det må repeteres(kommer ann på motstanderen)

Hilsen Knut Erik

Imponerende å se at du har svart belte i en kampsport som ikke har et beltesystem :)

Lenke til kommentar

Hilsen Knut Erik

Imponerende å se at du har svart belte i en kampsport som ikke har et beltesystem :)

Eid :p

Lenke til kommentar

Hilsen Knut Erik

Det finnes ikke så mange regler i kamp så det der blir bare teit. Det du anbefaler virker som en standard kamp på byen i fylla så det er ikke så veldig overbevisende.

Folk som er tøffe i trynet må bare jekkes ned, men flere slag ved i hodet med hender og albue. Hvis alle går inn så tror jeg mest sannsynligvis du skader fyren for livet. Enten ved at han faller etter slag og skader seg eller at albue slaget gjør store nok skader på fyren.

Er lov å bruke hodet litt også. Går man mot hodet så kan man skade vedkommende for mye.

Gå mot lår med harde spark, mage heller. Der tåler man mye og man får mye smerter uten at man tar kvelden.

Samt at man blir ydmyka bra. :)

Ellers så virker du rimelig useriøs med alt det du sier. Denger du folk på fritida med det du lærer? jau...

Lenke til kommentar

Oh my lord! Skal du ikke drepe han med det samme da? Det hadde vel vært det enkleste? Kverka fyr'n og dumpet han i mjøsa?

Nei, du vinner ingenting på å slå tilbake. Da legger du deg på hans nivå. Såvidt jeg har forstått det, så er dette lavmål. Har dere ikke en undervisningsinspektør på skolen? Si ifra til en person lenger opp i systemet!

Lenke til kommentar

Sånne bullies pleier aldri å være noe smarte, overgå ham med ord som han ikke forstår.. :p

Da går dem å lurer på hva du sa. Virker hver gang

Konflikter ender gjerne med at gjenstander kommer inn i bildet, f.eks jernstang, kniv , saks and shit.. (nå er jo detta på skolen min da :p )

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...