Shamru Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg mener at du ikke burde slå han, da blir liksom du den nye bølla.. Bruk knepa dine, og legg han i bakken og hold han der til han sier han skal skjerpe seg, gjør han det ikke. Så gjør det igjen, legg han i bakken og vent til han sier det igjen.. og sånn holder du på til han skjerper seg Jeg er selv 17 år, og har ALDRI slått noen i ansiktet før... Har heller ikke noen store planer om det^^ Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Jeg er en av de sterkeste på skolen og vet åssen man slåss med bryting og knep men har aldri slåst med knyttnever, åssen føles det? Er det vondt? Ikke der og da. Hvis han du sloss mot har litt peil, så vil du kjenne det i ettertid, men når du får deg et par på tygga, så vil kroppen din pumpe adrenalin som pokker, så du merker ikke en crap. klarer du å få inn en fulltreffer på undersiden av haka, så er det noe av det mest effektive du kan gjøre. Hvis faren din er spec ops, så vet han hva jeg snakker om her.. han kan sikkert vise deg det. Endret 24. november 2007 av PUA Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Røyker han? Da er alt håp ute. :!: Dagens gullkorn! Utrolig viktig at han røyker! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Han er vel bare en misforstått sjel eller noe . Ble plassert ved siden av slike gjennom hele barne og ungdomskolen. Herlig... Lenke til kommentar
Gjest Fighter_91 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvis du vil brekke nesa hans, slå han i nesa. (ikke smart) Hvis du skal gi han en omgang juling så følg 1,2,3 regelen: 1.venstre slag ved haken, så et kraftig høyre slag ved kinnet. 2.så gir du han venstre albu i kinnet. 3.Så tar du hode hans ned der hvor du gir han flere slag ved munnen/kinnet. Så sier du noe som aldri plag små barne no'mer vis ikke, blir det reprise;) slik jeg denger folk, men men steg 1. kan hende det må repeteres(kommer ann på motstanderen) Hilsen Knut Erik Svart belte i Thai Boksing Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Lærer man ikke selvbeherskelse og etikk i thai-boksing? Endret 25. november 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hvis du er veldig sikker på å ta han, vent til du tar han i å plage noen så ydmyk han ved å legge han i bakken midt i skolegården. slag er neppe nødvendig. da blir han nok flau og mister mye "frykt" respekt Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) . Endret 25. januar 2008 av DiskusJon Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis du vil brekke nesa hans, slå han i nesa. (ikke smart) Hvis du skal gi han en omgang juling så følg 1,2,3 regelen: 1.venstre slag ved haken, så et kraftig høyre slag ved kinnet. 2.så gir du han venstre albu i kinnet. 3.Så tar du hode hans ned der hvor du gir han flere slag ved munnen/kinnet. Så sier du noe som aldri plag små barne no'mer vis ikke, blir det reprise;) slik jeg denger folk, men men steg 1. kan hende det må repeteres(kommer ann på motstanderen) Hilsen Knut Erik Svart belte i Thai Boksing Imponerende å se at du har svart belte i en kampsport som ikke har et beltesystem Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis du vil brekke nesa hans, slå han i nesa. (ikke smart) Hvis du skal gi han en omgang juling så følg 1,2,3 regelen: 1.venstre slag ved haken, så et kraftig høyre slag ved kinnet. 2.så gir du han venstre albu i kinnet. 3.Så tar du hode hans ned der hvor du gir han flere slag ved munnen/kinnet. Så sier du noe som aldri plag små barne no'mer vis ikke, blir det reprise;) slik jeg denger folk, men men steg 1. kan hende det må repeteres(kommer ann på motstanderen) Hilsen Knut Erik Svart belte i Thai Boksing Imponerende å se at du har svart belte i en kampsport som ikke har et beltesystem Eid Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva med å slå han først i Soliar Plexus (?), så du får stoppet impulsene hans til hjertet, og følg opp med et slag i milten hans. Litt kult når han pisser blod? Neida, bare rist han hardt foran alle. Latteligjør han? Vil nok funke det og Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis du vil brekke nesa hans, slå han i nesa. (ikke smart) Hvis du skal gi han en omgang juling så følg 1,2,3 regelen: 1.venstre slag ved haken, så et kraftig høyre slag ved kinnet. 2.så gir du han venstre albu i kinnet. 3.Så tar du hode hans ned der hvor du gir han flere slag ved munnen/kinnet. Så sier du noe som aldri plag små barne no'mer vis ikke, blir det reprise;) slik jeg denger folk, men men steg 1. kan hende det må repeteres(kommer ann på motstanderen) Hilsen Knut Erik Svart belte i Thai Boksing Det finnes ikke så mange regler i kamp så det der blir bare teit. Det du anbefaler virker som en standard kamp på byen i fylla så det er ikke så veldig overbevisende. Folk som er tøffe i trynet må bare jekkes ned, men flere slag ved i hodet med hender og albue. Hvis alle går inn så tror jeg mest sannsynligvis du skader fyren for livet. Enten ved at han faller etter slag og skader seg eller at albue slaget gjør store nok skader på fyren. Er lov å bruke hodet litt også. Går man mot hodet så kan man skade vedkommende for mye. Gå mot lår med harde spark, mage heller. Der tåler man mye og man får mye smerter uten at man tar kvelden. Samt at man blir ydmyka bra. Ellers så virker du rimelig useriøs med alt det du sier. Denger du folk på fritida med det du lærer? jau... Lenke til kommentar
sxs Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Oh my lord! Skal du ikke drepe han med det samme da? Det hadde vel vært det enkleste? Kverka fyr'n og dumpet han i mjøsa? Nei, du vinner ingenting på å slå tilbake. Da legger du deg på hans nivå. Såvidt jeg har forstått det, så er dette lavmål. Har dere ikke en undervisningsinspektør på skolen? Si ifra til en person lenger opp i systemet! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke alltid det hjelper å gå til voksne personer. Noen trenger rett og slett å bli satt på plass 1 Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke alltid det hjelper å gå til voksne personer. Noen trenger rett og slett å bli satt på plass Sant nok, men jeg tror virkelig ikke det setter ham i noen god posisjon å banke gutten. Gjør det i så fall på fritiden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 For all del, ikke bank ham i skoletiden. Da risikerer du å få nedsatt. Det er jaggu ikke verdt det. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Røyker han? Da er alt håp ute. HAHHA! *gråter* Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Røyker han? Da er alt håp ute. Hvorfor det egentlig? Han får ikke akkusat supermann power når han røyker. (Du prøvde sikkert å vær morsom?) Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Det enklaste er ofte det beste (har eg høyrt ein eller annan plass). Gi faen i fyren. Han er patetisk, og det vil han merke om eit par år. Endret 27. november 2007 av Frigata Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Sånne bullies pleier aldri å være noe smarte, overgå ham med ord som han ikke forstår.. Da går dem å lurer på hva du sa. Virker hver gang Konflikter ender gjerne med at gjenstander kommer inn i bildet, f.eks jernstang, kniv , saks and shit.. (nå er jo detta på skolen min da ) Endret 27. november 2007 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå