Happydevil Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er en rar bølle på skolen han har plaget folk for ca 3-4 år og ingen liker han, alle hater han til og med lærerene. Han driver å provoserer alle til å slåss og sånn. Han er en skikkelig plage. Han er ca 1 cm høyere en meg men jeg har større muskler og sånn. Jeg trener nesten hver dag og vi hadde bryting for moroskyld og tok han i bakken lett. Føler at han ikke tørr å ta igjen på meg men han plager meg likevel. Han er stolt av å bruke vold noe som jeg avskyr, liker ikke vold men liker boksing og wrestling. Faren min har trent meg litt (han er i Special Forces eller noe sånn.) Jeg har aldri slått noen og vet at det kan føre til noe galt men føler at jeg må gjøre noe med saken. Vil høre hva dere har å si. (Jeg er 14 år.) 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Drit i han. Ikke lek helt. 2 Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvis han plager noen og slåss med uskyldige folk så må jo du sette han på plass. Har gjort dette selv, funker til slutt. Selvom han sikkert er et rasshøl når du ikke er i nærheten. 1 Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Jeg er en av de sterkeste på skolen og vet åssen man slåss med bryting og knep men har aldri slåst med knyttnever, åssen føles det? Er det vondt? 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg er en av de sterkeste på skolen og vet åssen man slåss med bryting og knep men har aldri slåst med knyttnever, åssen føles det? Er det vondt? Du sier du kan bryte og bruke "knep". Hvorfor i all verden skal du da gidde å slå han. Løft han opp, sleng han i bakken, hold armen hans opp bak ryggen hans, eller hva du nå kommer på. Hold han der mens du sier noe om at han ikke skal prøve seg på noen igjen. Nevene er ikke eneste måten og sloss på. 1 Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Jeg er en av de sterkeste på skolen og vet åssen man slåss med bryting og knep men har aldri slåst med knyttnever, åssen føles det? Er det vondt? Du sier du kan bryte og bruke "knep". Hvorfor i all verden skal du da gidde å slå han. Løft han opp, sleng han i bakken, hold armen hans opp bak ryggen hans, eller hva du nå kommer på. Hold han der mens du sier noe om at han ikke skal prøve seg på noen igjen. Nevene er ikke eneste måten og sloss på. Det kommer ikke til å stoppe han, jeg går i samme klasse og sånn. Han røyker og. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 23. november 2007 Populært innlegg Del Skrevet 23. november 2007 Røyker han? Da er alt håp ute. 38 Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Røyker han? Da er alt håp ute. men hvordan er det å slåss åssen føles det? 1 Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Stapp røyken opp i hans anus, this shall silence the foul bully! 5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Når du først er "i gang" tenker du ikke på hvordan det er, eller hvordan du skal slå. Man reagerer bare, og kroppen tar over styringen. Det gjør som regel ikke vondt før en stund etterpå pga det høye adrenalinnivået i kroppen, derfor kan det ta litt tid før en av partene gir seg. Endret 23. november 2007 av Lakus 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kan du ikke bare snakke til han? 1 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 bare gi han en på nesen 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Enig med KexxY. En lett en på nesa og han vil nok høre på alt du har og si. Eller du kunne sagt til mammaen hans at han røyker i skoletiden. Hvis han er 14 tviler jeg på at moren hans liker at han driver med det. 2 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ehmm, hva har det å si at han røyker? Blir han ekstra skummel? Derimot kan han nok sette deg ut ved at han puster på deg, så pass deg for "Deep Breath". Nei, hvis du vil føle hvordan det er å bli slått så tar kan du slå deg selv på nese-området så hardt du klarer, så kan du ta den følelsen og gange den 2-3 ganger. Husk å treffe nesen. Ja, det gjør vondt, nesen er utrolig svak, resten av ansiktet er nokså solid(brekker ikke så lett). 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gi han en på tryne neste gang han begynner med vold på deg. Selvforsvar. Ikke slå først. Straks han ser du tør å stå imot gir han seg. 1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvis du på død og liv skal slå han så vil det lønne seg å legge han i bakken ved hjelp av et av de "knepene" dine og så slå han midt oppå nesa med knytneven slik som når du dunker i bordet. Da får ikke du vondt, men han får veldig vondt. Jeg er motstander av vold uansett, så jeg vil råde deg til å søke en annen løsning. Men da vet du hvertfall om én måte å slå på som regnes som "rettferdig" (ikke stikke ut øyne, knuse tenner og sånt). Det beste å gjøre i din situasjon er kanskje å vise at du ikke bryr deg om han, at han er kun en barnslig idiot. Dette kan du vise ved hjelp av ord og kroppspråk, og det pleier å gjøre nytten 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ser for meg at trådstarter kommer til å stikke strikkepinner og stikke ut øynene til fyren på mandag "Kroppen tok styringen..." 1 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gi han en hook rett under ribbeinet, så tar du han rundt nakken. Høyrearmen rundt venstresiden på nakken, ha litt vri på armen. Vær kjapp når du gjør dette. Så dreger du han kjapt ned mot bakken samtidig som du freser kneet opp i luften. Til slutt ligger han der i store smerter mens han kysser skoen din som er dekket i gjørme og dritt. 1 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ! Legg han i bakken stapp røylen opp i nesa å på han å si at han faen meg må slutta å plaga folk så det der! 1 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Knyttneveslag er unødvendig. Det knuser masse bein og kan være farlig, dessuten føler ikke offeret noe nødvendigvis i begynnelsen, i tillegg til at vedkommende kanskje er vant til å få en knyttneve i trynet. Den beste måten er å denge ham midt i trynet med åpen hånd. Det er ikke behagelig. Men hvis du har planer om å banke ham for å "sette ham på plass" og kanskje til og med heve din sosiale status så er det bare helt unødvendig, da han plutselig har fått et motargument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå