Gå til innhold

Hvor dyr er din dress ?


Henguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min hvite pinstripe kostet omkring 5000kr en gang på 70-tallet. Den er fortsatt strøken, så om du behandler dressen fint så holder den utrolig lenge, og det kan være lurt å investere i en skikkelig dress som du tar godt vare på.

 

Har også en svart Redmond-dress som kostet omkring 2500kr, og jeg merker at den ikke er i like god kvalitet (knappene blir løse etter fint lite bruk etc).

Lenke til kommentar

Har Moods of Norway Blazer jakke og dressbukse skal ut kjøpe dressjakken imorgen. Disse plaggene sitter så jævlig bra på meg.

 

Bedre dress har jeg aldri hatt på og da både av dyrer og billigere slag..

 

Pris:

Blazer jakken: 4000,-

Dress jakken: 3500,-

Dress buksen 999,-

 

 

 

Der jeg har handlet dress før hvor de må legge opp på endten bukser eller armer så har plaggene blitt sendt til skredder. Dog er dette noe butikker gjør for deg så får du beskjed når du kan hente klærne dine.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vurderer å legge inn skuldrene. Er det vanlig eller? Jeg synes bare det ser så retard ut med altfor brede skuldre. Kjøpte meg forresten dress i dag. Problemet med meg er at jeg ikke kan ha dressbukse og dressjakke i samme størrelse og derfor begrenser det valgene en del.

Lenke til kommentar
Min siste dress kostet omtrent 600 kroner. Kjøpt på Dressmann i Tromsø(Jekta) under sommerferien i fjor siden de solgte alt i butikken med 70% rabatt. Fikk meg mye billig og bra der.

 

Hehe, dem skifta navn til Outlet under den perioden. Kjøpte meg en dressjakke som orginalt kostet 1499, for 100 eller så var det 150 kroner, når jeg først var der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...